Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9497870
Jag hade tänkt att vänta till nästa vinter med att köpa en bärjacka när Lilla M sitter på ryggen. Men det kanske är lika bra att köpa en nu. Så jag undrar om ni vet vilka som är varma? Och de måste klara regn!
#9497875
För mig var Liliputi alldeles för varm de flesta dagarna, det är sällan -10 eller kallare i Gbg så jag svettades och gick med jackan öppen tills jag insåg att den inte passade oss.

Personligen har jag tyckt att en vindtät jacka med plats för ulllager under räckt fint även när det är riktigt kallt, bebisar är ju små kaminer och jag har aldrig fryst. Då har jag hellre en rejäl mössa, fuskpolo och varma skor.
#9497877
Vi har burit med en Didymos och jag skulle nog inte rekommendera den som enda vinterjacka, iallafall inte om man bor i ett blåshål som vi gör. Det har en tendens att blåsa genom den. Sedan vet jag inte om det har och göra med att vår har några år på nacken.
#9498068
Jag funderar och funderar. Grejen är skidåkningen. Jag lär inte få så mycket av den varan denna säsong. Kommer stå där nere och längta upp. Då vill jag inte frysa.

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?