Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CAKirre
#9454818
Har tyvärr inte testat den, eller just någon annan jacka annat än en Didymos jag fått ärva, men tassar tråden för att kolla om du får något svar. De ser trevliga ut.

Didymosjackan kan jag säga att rätt stor i storleken, vi har en M och både sambon jag kan ha den. Vi är mellan 177-187 cm långa och han drar ofta XL i kläder medan jag har M-L. Den är dock lite kort i ärmarna, jag har sytt på muddar på vår.

Välkommen hit förresten! :valkommen:
Av Snödroppen
#9454833
Klickade på länken och såg att de hade en internetbutik baserad i England. Fanns en länk på sidan. Bättre att beställa därifrån än från USA med tanke på tull och fraktkostnad. Snygga jackor förresten.
Användarens profilbild
Av Kristina
#9454983
Jag har inte testat den, men efter att ha burit fyra ungar ett gäng vintrar i Norrbotten så tycker jag att det är bättre att investera i en lagom varm vinterjacka som man inte svettas ihjäl i när det är lite mildare och så köra lager på lager när det behövs. Och när det är -20 och kallare och vi måste ut (har också hund) har jag bara en stooor dunjacka, ingen speciell bärjacka.
Användarens profilbild
Av Kristina
#9454987
Martina87 skrev:Tack för era svar.. Får väl vela en stund till. ;)
Behöver dock en jacka snarast känner jag..
Har du sett att bonprix har bärjackor till bra pris? Finns en snygg i softshell, den lär ju funka rätt länge om man har någon varm kofta under.
Av Martina87
#9454992
Kristina skrev:
Martina87 skrev:Tack för era svar.. Får väl vela en stund till. ;)
Behöver dock en jacka snarast känner jag..
Har du sett att bonprix har bärjackor till bra pris? Finns en snygg i softshell, den lär ju funka rätt länge om man har någon varm kofta under.
Har jag inte sett, vad ska jag söka på? Hittar inte.
Användarens profilbild
Av CAKirre
#9454994
Martina87 skrev:
Kristina skrev:
Martina87 skrev:Tack för era svar.. Får väl vela en stund till. ;)
Behöver dock en jacka snarast känner jag..
Har du sett att bonprix har bärjackor till bra pris? Finns en snygg i softshell, den lär ju funka rätt länge om man har någon varm kofta under.
Har jag inte sett, vad ska jag söka på? Hittar inte.
Visst inte jag heller! Hittade flera modeller här: http://www.bonprix.se/kategori/dam-damm ... mammamode/
Här är en som är fodrad http://www.bonprix.se/produkt/gravidjac ... 067/#image

Sen är ju frågan om de är konstruerade för att bära på ryggen också, eller om det bara är på magen.
Edit: ser att de inte är det.
Senast redigerad av CAKirre den tis okt 13, 2015 21:21, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Kristina
#9455024
De funkar bara på mage. Flera i stora sjalgruppen (Bärsjalar!) på fb som beställt den i softshell och är nöjda. :tumup:
Av Martina87
#9455028
Kristina skrev:De funkar bara på mage. Flera i stora sjalgruppen (Bärsjalar!) på fb som beställt den i softshell och är nöjda. :tumup:
Tack! Jag vill ju dock ha nåt som funkar på ryggen också.
Användarens profilbild
Av Kristina
#9455095
Det var ju det då... Jag fick min hoodie från Angelwings idag, den är awesome! De har vinterjackor också, men jag vet inte vad de kostar. Ser fina ut iaf.
Användarens profilbild
Av CAKirre
#9459213
Hur har det gått för dig? Har du köpt någon jacka ännu?

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?