Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Äitimamma
#9404856
Jag undrar om någon vet om ett bärdon som man lätt kan få upp barnet på ryggen med, snabbt få ur och smidigt kunna flytta fram för amning. Det måste också vara något som håller bebisen stabil, har en kille på 7 månader, 72+ cm och 10 kg som är otroligt stark och rörlig och som gärna vill ta saker han ser, även på ryggen i sjalen.
Tycker det blir så krångligt med sjalen att knyta på ryggen, ner för att han vill kissa/bajsa, upp igen, ner för tutte, upp igen osv. Speciellt om jag tar ner för att amma och han somnar vid tutten och jag då blir sittandes med honom i famnen medan jag egentligen skulle kunna diska eller göra något.

Tacksam för alla förslag!
Användarens profilbild
Av telistant
#9404858
Vi gillar vår manduca. Jag tycker det är lätt att få barnet på plats och man kan korsa axelbanden för att bära på magen. Det är långa axelband så det är lätt att hissa ner o amma.
Av Isadora
#9405185
Jag tippsar om Beco Soleil. Samma egenskaper som Manducan, fast lite längre användningstid därför att den är något större i sittsen, vilket är bra när man har ett klättrigt barn tex. Sen har den mysigare utformning med gosig vaddering i överkant och i benöppningarna. Det har Manducan också, men Becons är lite tjockare och mjukare. Kolla upp alla selar du får tips om. Och se även ev filmklipp på Youtube.

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?