Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
#9275133
Jag har önskat mig öppningar under armarna på min bärjacka flera gånger dagligen! För när jag ska amma måste jag dra ner dragkedjan vid panelen en bit för at justera sele/sjal och lirka fram bröstet!
Användarens profilbild
Av LiselotteM
#9275174
smurfis skrev:Jag har önskat mig öppningar under armarna på min bärjacka flera gånger dagligen! För när jag ska amma måste jag dra ner dragkedjan vid panelen en bit för at justera sele/sjal och lirka fram bröstet!
Jag instämmer! Detta verkar vara en perfekt bärjacka i det hänseendet. Synd att man inte har några pengar...
Användarens profilbild
Av anna76
#9276999
smurfis skrev:Jag har önskat mig öppningar under armarna på min bärjacka flera gånger dagligen! För när jag ska amma måste jag dra ner dragkedjan vid panelen en bit för at justera sele/sjal och lirka fram bröstet!
Då får jag prova mig fram lite. Tack!
Av p_sarah
#9277970
Testkör utan bärpanel :) Varm, vattentät och vindtät. sitter som en smäck på mig, ganska snäv i storlek så man får nog gå upp i storlek om man är storbystad (som bebile74 redan påpekat) eller om man har extrakilon. Jag har strl S och är 163 cm/63 kg. Har inte testat att bära på ryggen än, hon drar ut armarna och då blir det meningslöst med bärjacka i detta väder. Kanske lär jag mig hur man drar åt öppningen men än så länge är det barnet som vägrar hålla armarna innanför och då spelar det liksom ingen roll. nåja, snygg är den och funkar definitivt som vanlig jacka! Och nej, det var faktiskt en slump att jag kom över en som matchar min dotters jacka :lol:

Megabild som vanligt... :roll:


Bild
Av Louise B
#9278027
Nu är ja snart också ägare av en!!
Längtar!
tror det var många som beställde över helgen, kollade i mitten av förra veckan och funderade på vilken färg jag skulle ta och nu när jag kollade fanns det bara kvar i den ena av dom jag helst ville ha så det blev ett lätt vall (svart/röd) hoppas den kommer hem snart så jag hinner få den innan jag åker på semester,
stod ju 4-7 dagar tror jag, hur lång tid har det tagit för er som beställt?

Och HOPPAS att storleken blir bra, enligt mått tabellen bör jag klara mig med en S så hoppas, är ju inte direkt storbystad så det borde vara lugnt där i alla fall ;) är mer orolig för höfterna ;)

hej hopp!
Användarens profilbild
Av Ankhiana
#9279552
Den är SÅÅÅ snygg!!! :love: :love: :love: Kunde inte låta bli att köpa en i slutändan, suktat efter den i veckor, och den är verkligen fantastiskt snygg! Så välsydd och jätte bra finneser. Den är toppen! :vågen: Svart/röd blev det här. Jag säger WOW bara! :wink: Så härligt att ha en jacka som är snygg utan något barn i också! :app:
Användarens profilbild
Av anna76
#9279906
Jag har burit i min nu, såå mysigt! Och så många härliga kommentarer om vad mysigt/praktiskt/smidigt det ser ut jag har fått!
Användarens profilbild
Av Andelle
#9280999
Åååh, äntligen fanns folktale i lager i min storlek, beställde snabbt som attan och hoppas att det inte var felsaldo för jag behöver verkligen en bärjacka, helst igår. Beställde matchande tossor och 2 andra barfotaskor också, hoppas de är fina :loving:
Användarens profilbild
Av Ankhiana
#9283244
Andelle skrev:Ni som beställt, fick ni mail när de skickade och hur lång tid tog leveransen? Dhl, posten, annat?
Jag fick inget mail när de skickade jackan. Bara ett när det var framme i stort sätt med spårningsnummer. För mig tog det 4 vardagar ca. Då beställde jag på en helg också.
Användarens profilbild
Av isbl
#9283252
Åh vilken himla snygg! Jag som faktiskt behöver en sån här halvvarm jacka... och att den ser så bra ut även utan barn... Är det någon som burit ett lite större barn i den?
Användarens profilbild
Av smurfis
#9283260
Är så jäkla sugen på en, men rädd att S blir för stor. :| :( Och den jag ville ha fanns inte inne heller.
Användarens profilbild
Av Ankhiana
#9283266
isbl skrev:Åh vilken himla snygg! Jag som faktiskt behöver en sån här halvvarm jacka... och att den ser så bra ut även utan barn... Är det någon som burit ett lite större barn i den?
Jag bär en 2 år och 2 månader i den. :) Funkar jätte fint.

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?