Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av emmyliten
#8967283
Vilka fina grejer de hade! Blev sjukt sugen på den bruna jackan. Undrar dock hur de är i storlekarna, har de i åtanke att det blir extra bylsigt med vadderade axelremmar tex? Väskorna var också kanonfina, men tror ni man kan göra axelbandet så långt att det går tvärsöver kroppen, över barnet? Det såg knappt så ut på bilderna.. =/
Av pau
#8973718
omg så snygg/ :love: bra jacka jag har ju bara vanlig stor täckjacka från förra vintern det kan ju iinte funka iår hrrmm..
Användarens profilbild
Av Elin G
#8977378
Bebile74 skrev:Apsolut :tumup: på deras hemsida stod det att det tar två veckor innan den skickas men jag vet inte hur långt tid det tar skicka till utlandet :D
Har du fått den än? :eld:
Användarens profilbild
Av Bebile74
#8980282
Elin G skrev:
Bebile74 skrev:Apsolut :tumup: på deras hemsida stod det att det tar två veckor innan den skickas men jag vet inte hur långt tid det tar skicka till utlandet :D
Har du fått den än? :eld:

Jag har inte fått den än. Jag fick mail förra veckan om att den skulle dröja två veckor till innan dem kan skicka den :roll:
Användarens profilbild
Av Cillan
#8985683
Den var ju snygg!
Användarens profilbild
Av Elin G
#8985686
Bebile74 skrev:
Elin G skrev:
Bebile74 skrev:Apsolut :tumup: på deras hemsida stod det att det tar två veckor innan den skickas men jag vet inte hur långt tid det tar skicka till utlandet :D
Har du fått den än? :eld:

Jag har inte fått den än. Jag fick mail förra veckan om att den skulle dröja två veckor till innan dem kan skicka den :roll:
:? Bra att de hör av sig, men trist att de har leveransproblem.
Användarens profilbild
Av Intro
#8997010
Vill också veta mer! Den verkar lite i största laget i minsta storleken så jag vet inte om jag vågar beställa... Sjukt snygg iaf!
Användarens profilbild
Av Bebile74
#8997020
Intro skrev:Vill också veta mer! Den verkar lite i största laget i minsta storleken så jag vet inte om jag vågar beställa... Sjukt snygg iaf!

Jag väntar fortfarande :roll: Enligt mina räkningar borde jag få den om ca en eller två veckor. Men vill ha den NU. Vill veta om den passar :rodna:
Användarens profilbild
Av Bebile74
#9024501
Den är här. Den kom igår med hemleverans. En stor låda. Den är så underbar, jag var nog lite naiv beställde en i stl S utan panelen kan jag inte knäppa jackan. Mina bröst står i vägen men med panell så går det och den sitter så fin. Jag ska ta bilder när jag får tid. Jackan har så många finesser. Jag beställde skötväskan också med sjötbädd det följde med en matchande nyckel hållare. Jag är super nöjd :heart:
Användarens profilbild
Av Cillan
#9024522
Man kan inte beställa dem längre för säsongen.
Användarens profilbild
Av smurfis
#9270088
Bebile74 skrev:Den är här. Den kom igår med hemleverans. En stor låda. Den är så underbar, jag var nog lite naiv beställde en i stl S utan panelen kan jag inte knäppa jackan. Mina bröst står i vägen men med panell så går det och den sitter så fin. Jag ska ta bilder när jag får tid. Jackan har så många finesser. Jag beställde skötväskan också med sjötbädd det följde med en matchande nyckel hållare. Jag är super nöjd :heart:
Blev du nöjd? Är den varm?
Av tjoffsann
#9270114
smurfis skrev:
Bebile74 skrev:Den är här. Den kom igår med hemleverans. En stor låda. Den är så underbar, jag var nog lite naiv beställde en i stl S utan panelen kan jag inte knäppa jackan. Mina bröst står i vägen men med panell så går det och den sitter så fin. Jag ska ta bilder när jag får tid. Jackan har så många finesser. Jag beställde skötväskan också med sjötbädd det följde med en matchande nyckel hållare. Jag är super nöjd :heart:
Blev du nöjd? Är den varm?
Undrar det samma nu när du haft den ett år :wink:
Är lite sugen på en, fast jag bär väldig lite nu för tiden...

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?