Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emma_oh
#8919550
:love: vill ha! Men frågan är hur mycket jag kommer bära i vinter och om jag bär kommer jag ju bära utanpå ytterkläderna.
Men om alla ni med pyttisar köper i år så kan ni sälja dem sen när vi lyckas få till en bebis till :tumup:
Användarens profilbild
Av Emma_oh
#8919672
saferide skrev:Hm, det har jag ju inte tänkt på... När börjar man bära utanpå? :S
Det är såklart olika men när barnet går mycket själv även utomhus så måste det ha egna ytterkläder tex overall och då har jag tyckt att det är lättare att bära utanpå mina ytterkläder i sele...
Användarens profilbild
Av Emma_oh
#8920218
kvarnkvik skrev:Jacka är inte aktuellt för mig, men extra fickor har jag känt behov av länge :love:
Bild
:love:
Det har jag tänkt sy länge, kanske borde jag ge upp och köpa istället...
Användarens profilbild
Av Bebile74
#8961169
Nu har jag beställt den svarta bärjackan i stl S och matchande skötväskan :hide: nu hoppas jag att den passar också :lol:
Användarens profilbild
Av Elin G
#8961383
Bebile74 skrev:Nu har jag beställt den svarta bärjackan i stl S och matchande skötväskan :hide: nu hoppas jag att den passar också :lol:
Kan du inte skriva en rad och gärna ta en bild när du fått den? Jag vill verkligen ha en sån där jacka, men har inte vågat beställa än.
Användarens profilbild
Av Diesel
#8961387
Jag vill också höra och se hur den är i verkligheten - den ser ju helt fantastisk ut på bild! :love:
Användarens profilbild
Av Bebile74
#8961759
Apsolut :tumup: på deras hemsida stod det att det tar två veckor innan den skickas men jag vet inte hur långt tid det tar skicka till utlandet :D

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?