Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna?

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
Inga röster
0%
4
2
100%
5
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag ger den en svag 4:a
Jag gillar axelbanden.
De är breda och vadderade och det är lätt och smidigt att knyta manchester, det glider inte omkring som andra tyger kan göra.
Midjebandet är också brett och lätt att knyta.
Det känns tryggt att bära i den.
Huvudstödet är fastsytt i kanten och ganska väl tilltaget.
När det gäller sittdelen så är den storleksmässigt bra men manchestertyget gör att barnet "fastnar" lite i sittdelen när man ska "skaka ner" det efter ett ryggkast. Det är lite synd.
Om man säger till om det så kan man säkert få dem att sy insidan av sittdelen i ett vanligt stadigt bomullstyg, så att det blir lättare att "kasa ner" barnet eller vad man ska kalla det...
Jag gillar att man får välja färg och så själv. Det ger en chansen att släppa loss kreativiteten och så är det ju kul att kolla på tyger också... ;)
Av Liten Leo
Håller med föregående talare om allt! :iagree:

Möjligheten att påverka själv gör att jag fantiserar om en costume made variant, tex med vadderade kanter vid benen.

Axelbanden är sköna och det känns som om man kan bära länge i den. Fördelen med manchester är ju att knytningen inte glider, dock är det lite pilligt innan man är van. Tycker också att den kan upplevas lite varm dessa gassande dagar. Men som sagt, man kan ju välja bort manchestern om man vill, dock är det ju den som gör Pepplon så gooosig.

Jag som har en mönstrad med vita inslag har dock märkt att där lilleman sugit har tyget färgfällt lite. Vet inte om det är manchestertyget eller det mönstrade tyget som har överskottsfärg men det lilla problemet är ju ur världen efter en tvätt. :) (har inte hunnit tvätta den ännu)

Men just nu, när jag äntligen fått till det med knytningen, är denna favoriten och jag bär i Pepplon t/r förskolan varje vardag. :tumsup:
Användarens profilbild
Av Sami
Om man lägger sin hand på barnets bak (mellan tyget och baken då ;0) när man ska "skaka" ner det i sitsen så går det hur lätt som helst!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?