Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av joise
#9536896
Det är ju helt sjukt att man inte kan hålla sig ifrån alla fina bärdon, jisses vad det kliar i fingrarna!

Vill ha en sele utan spännen som man knyter, har sett dessa två. Någon som har åsikter och vill ge lite tips på hur de är?
Av Mery
#9536958
Av dessa två har jag bara provat Fidella fly tai så jag kan tyvärr inte jämföra dem. Jag googlade Didytai och det ser ut som att den har ställbar sittyta precis som fly tai. Det är nog det jag gillar bäst med fly tai så här långt, min minsting satt bra med benen utanför redan som nyfödd då han var 48 cm lång.

I övrigt tycker jag att den är mjuk och lätt att knyta (köpte min begagnad så det kan vara annorlunda med en ny). Kanske att den är lite kort i ryggen, jag har den på full längd redan nu (nu är bebisen 3 veckor), men den är en "baby size" så det kanske inte kommer behövas så mycket mer längd innan den officiellt är urvuxen (tror den ska passa till 74 cm).

Fly tai har axelband som är delvis vadderade och även går att breda ut. Än så länge är min bebis så lätt så jag tycker inte att vadderingen spelar så stor roll, men det kan nog vara skönt till ett lite tyngre barn.
Användarens profilbild
Av joise
#9536981
Tack för svar!

Ska få pröva en didytai på tisdag så det var ju superbra att du hade testat den andra. Jag har en stor och tung bebis så ska nog inte köpa babysizen. Vad gav du för din begagnat?
Av Mery
#9536999
Jag har för mig att jag gav ca 700 kr, men det tror jag var ett rätt bra pris. Jag har sett dem säljas för uppemot 1000 kr.

Hoppas att du hittar någon du blir nöjd med!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?