Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Karrow
#9470244
Jag väntar visst en 5a, det var oplanerat och jag gjorde mig av med alla bärselen och sjalar. Jag hade en MeiTai till E som jag älskade men hon var så pass stor att jag inte använde spädbarnsinlägget. Nu är jag sugen på en ny sele och börjat kolla runt.

Jag har fastnat för Mei Tai, Ergo eller Beco Butterfly.

Jag är lång 184 och en stor tjej :D
Av lilith
#9470283
Har inget jättebra tips eftersom jag är kort (160), men vill ändå säga grattis till en ny småtting! :loving:

Jag älskar mei tai och har också en Ergo jag gillar. Bar i patapum (ganska lik Ergo) och mei taien från nyfödd med en liten handduk eller filt som spädbarnsinlägg, funkade jättebra!
Av Karrow
#9470342
lilith skrev:Har inget jättebra tips eftersom jag är kort (160), men vill ändå säga grattis till en ny småtting! :loving:

Jag älskar mei tai och har också en Ergo jag gillar. Bar i patapum (ganska lik Ergo) och mei taien från nyfödd med en liten handduk eller filt som spädbarnsinlägg, funkade jättebra!
Hur la du handduken då? Jag har aldrig varken sett eller använt nått spädbarnsinlägg, köpte en utan eftersom E var så stor
Av lilith
#9470354
Mitt problem var att de små fötterna lätt gled ner innanför midjebältet vid magen, så jag hade handduken vikt en gång med bebisen inuti, som en påse (eller sovsäck) som är öppen på sidorna. Höll fast handdukens kortsida med hakan och lät den hänga rakt ner tillsammans med selen (som bara var knäppt runt midjan), höll bebisen mot magen, drog upp handduk+sele över bebisens ben och rygg och tog på axelbanden. (Säg till som jag förklarar otydligt så kan jag försöka rita en bild :) )
Använde ibland en liten filt istället om jag inte trodde att det skulle bli för varmt!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?