Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mawe
#9406475
Nu har vi haft Pognaes Orga hip seat hemma hos oss på prov i en vecka. Det har varit en aktiv bärvecka och vi har provat bära både på mage, höft och rygg. Vi har även testat bära med endast sätet. En bra funktion som denna ergonomiska bärsele möjliggör är att ha barnet på magen framåtvänd, med bra sittyta för barnet.
Första intrycket när den ankom var snygg, smidiga detaljer och smart design. Nu följer en liten sammanfattning av vår intryck.
Det jag först upptäckte var att det var så lätt att få barnen att sitta bra i bärselen. Tack vare sätet fick man väldigt bra hjälp och stöd då man satte på axelbanden och knäppte bakom nacken.
Bärselen avlastar väldigt bra och jag gillar speciellt det breda stödbandet under midjespännet. Det känns stabilt och är ett skönt stöd, allra helst när man bär med endast sätet. Stödbandet har för mig som har lite gravidmage kvar varit på gränsen till för kort, men det har funkat. Kanske att stödbältet i framtiden kan göras med möjlighet för förlängning, den frågan lämnar jag till Pognae att utforska!
Barnen har gillat att bäras i den och mesta favoriten har varit framåtvänt på magen, på ryggen och på höften. Detta för att våra barn är i sån ålder att de vill kunna se omvärlden. Det har varit fantastiskt att kunna ha yngsta barnet på magen framåtvänd.
Det är en smart bärsele med många olika bärmöjligheter och jag rekommenderar absolut att kolla in denna bärsele!

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?