Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mammazenita
Någon som testat ? Fantastiskt fina :app:
Användarens profilbild
Av Alba
Otroligt fina!! Varje dag blir jag överöst med bilder på facebook att dreggla över, den ena finare än den andra... :shock: Men de kostar...mycket. Och jag tror inte det är bara att beställa, utan de verkar ha någon slags kösystem för köp. Det skulle vara kul att höra om någon i Sverige har en!
Användarens profilbild
Av Mammazenita
Alba skrev:Otroligt fina!! Varje dag blir jag överöst med bilder på facebook att dreggla över, den ena finare än den andra... :shock: Men de kostar...mycket. Och jag tror inte det är bara att beställa, utan de verkar ha någon slags kösystem för köp. Det skulle vara kul att höra om någon i Sverige har en!
Vet du hur mycket ung de kostar ?
Användarens profilbild
Av Alba
Mammazenita skrev:
Alba skrev:Otroligt fina!! Varje dag blir jag överöst med bilder på facebook att dreggla över, den ena finare än den andra... :shock: Men de kostar...mycket. Och jag tror inte det är bara att beställa, utan de verkar ha någon slags kösystem för köp. Det skulle vara kul att höra om någon i Sverige har en!
När jag kollat på deras hemsida och klickat på bilderna verkar de kosta mellan 1000-3000 kr. De billigare är sk featherweight och de dyrare MTs med ordentlig stoppning och rejält med tyg över axlarna. Kanske är det ännu dyrare, beroende på vad man väljer. De syr upp custom, så det finns mycket att välja på. Vad jag förstår är det priset utan tyget, så pris för tyg alt långsjal tillkommer i så fall!
Men vilket hantverk!

http://www.obimama.com/1757/in-the-news ... n-obimama/
Användarens profilbild
Av Mammazenita
Mammazenita skrev:
Kanske i saftigaste laget;) men OJ så fina!!
Användarens profilbild
Av Intro
Jag brukar vara med i Obimamas förköppsrättslotteri men har inte vunnit än... De är så sjukt fina och nu kan jag ju inte ens kolla på andra MTs eftersom jag liksom vant mig vid Obimamas... Och nej, de går inte att beställa. Enda sättet att lägga vantarna på en är att vinna en förköpsrätt (hon brukar lägga ut på Facebook eller bloggen och sen får man kommentera för tt vara med och tävla och så drar hon ett random kommentarsnummer som får rätten att köpa den) eller köpa en custom och då får man skicka in det tyg man vill använda (vävd långsjal alltså) och sen pröjsa ett par tusen för arbetet. Saftigt värre. Men fantastiskt vackra är de!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?