Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alba
Vad svårt det har blivit att välja! Hade först bestämt mig för en wompat från Wear a Baby: http://www.wearababy.com/shop.

Sen hittade jag Obimama: http://www.obimama.com/customization/in ... portfolio/
Oj oj, vilka fina Mei Tais :heart:

Enorm prisskillnad dok, särskilt om man ska designa en själv. Och egentligen behöver jag den NU.

Funderar på hur man använder en sele till ett barn som går själv allt mer. Mycket upp och ner mao. Jag brukar ha min Beco Gemini knäppt runt midjan och hängandes ner så slipper jag packa ner den när hon strax ska upp igen. Hur funkar det med en Wompat t ex, som har en ganska stor huva? Hänger den ner i skohöjd då, och blir smutsig? Hmm, funderar på en lösning...kanske så enkelt som att knyta fast den löst i hällorna på axelremmarna. Vi behöver huvudstöd, då Becon nu är totalt otillräcklig på det området när Grodan somnar. Bu eller bä för olika varianter av huvor? Luvan som Wompat har eller den typen av huva med snören som finns på wearababys och Obimamas MTs?
Tacksam för alla råd eller hjälpsamma kommentarer ni kan komma på! :vågen:
Av mammatillE
Wompat är den skönaste sele jag provat! Men du får nog binda upp huvudstödet på något sätt. Det borde inte vara omöjligt. Men mei tai är också toppen men kanske inte till ett barn som ska upp o ner mkt!
Användarens profilbild
Av Alba
Ja, det har du rätt i! Jag har ju långsjalar vi kan använda hemma, men lilla frökens tålamod brister när jag försöker få till det på ryggen. Hon är på väg ner innan jag är halvvägs med knytningen :roll:

Det är verkligen lätt att spana in sig och få habegär till sjalar och selar som inte riktigt är vad man behöver :D
Användarens profilbild
Av Faegis
Jag har beställt en Wompat just för att kunna släppa upp och ner vår son lätt och snabbt, att slippa alla band som släpar i golvet och knytningar med MT:n. Jag tycker att MT är jättebra för att bära länge i, men krånglig för korta stunder.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?