Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av saferide
#9047754
Carolinah skrev:
saferide skrev:Nu har den kommit men känns för stor :( axelbanden liksom glider ned och sitter inte alls bra känns det som :((
Jag gör tibetansk avslutning om jag knyter ryggsäck.
Tycker du inte att det blir "knöligt" med vadderade axelband?
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9047789
saferide skrev:
Carolinah skrev:
saferide skrev:Nu har den kommit men känns för stor :( axelbanden liksom glider ned och sitter inte alls bra känns det som :((
Jag gör tibetansk avslutning om jag knyter ryggsäck.
Tycker du inte att det blir "knöligt" med vadderade axelband?
Nä det har jag inte upplevt.
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9069094
Min julklappspeng förvandlades till en wrap conversion som är påväg hem till mej i detta nu :vågen:
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9070652
ylvast skrev:
Mammazenita skrev:Min julklappspeng förvandlades till en wrap conversion som är påväg hem till mej i detta nu :vågen:
Säljer du din första då? ;) vad kostade en wc?
Nej nej!! Det är den snyggaste sjalen som någonsin gjorts enl mej :app: så den blir kvar!!! Men Visar det sej att sjalband avlastar VÄLDIGT mycket bättre så försöker jag kanske byta band ( är stumma bomullsband) är det inte så stor skillnad så säljer jag den nya först ( är standard size och den första toddler, men eg funkar standard ett tag till). Elefantsjslen tar jag med mej i graven :wink: var mest nyfikenhet som gjorde att jag beställde denna, samt att jag fick ett bra pris :loving: mycket vill ha mer :loving: fick en slant sv mamma i julklapp o det stod mellan ice bugs o ny sjal , sjalen vann :loving:
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9073020
Nu är den här!!
Melkaj WC
Bild
Har bara hunnit pröva den en kort stund inomhus, men första spontana reaktionen är förvåning över hur mycket den "lilla stretchen på diagonalen" kan göra för komforten!!!
min melkaj med utbredbara bomullsband är bekväm, men denna är helt fantastisk!!!!
(hade jag vetat hur stor skillnaden skulle vara så hade jag satsat på sjal tyg fr början).
Bild
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9073162
Ja, det är den:) hon har haft den "in stock" sedan april o var kanske trött på den ;) tror att en WC ligger på ung samma pris som en vanl melkaj, (+/- nån hundring). Frågade en kompis som visste...
Men man tjänar på att köpa flera;)
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9074037
Bar ca 3 h idag på min 11 kg son , o den är verkligen super !! :vågen:
Av ylvast
#9091225
Jag har inte köpt någon på grund av pengabrist och velighet. Så nu slutade jag vela och köpte en färdig istället för att försöka designa en själv! Den här är snart på väg hem till mig (ja, jag blir en i elefantmaffian :loving: ):

Bild
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9091269
ylvast skrev:Jag har inte köpt någon på grund av pengabrist och velighet. Så nu slutade jag vela och köpte en färdig istället för att försöka designa en själv! Den här är snart på väg hem till mig (ja, jag blir en i elefantmaffian :loving: ):

Bild
Jätte snygg!! Hoppas du blir nöjd ! :heart:
Användarens profilbild
Av Ingah
#9091331
Mammazenita skrev:
ylvast skrev:Jag har inte köpt någon på grund av pengabrist och velighet. Så nu slutade jag vela och köpte en färdig istället för att försöka designa en själv! Den här är snart på väg hem till mig (ja, jag blir en i elefantmaffian :loving: ):

Bild
Jätte snygg!! Hoppas du blir nöjd ! :heart:
:iagree:
Gillar min skarpt...

(jag vet jag är dålig på bilder, men ska se om jag hittar några :oops: )

Har velat fram och tillbaka över om jag skulle slå till på en av hennes wrap conversion hon hade nu. Men jag avstod, lite pga priset, men mest för att det är samma storlek jag redan har (skulle nog i så fall skaffa en todder) och för att jag tror att jag vill ha ett midjebälte med spänne och det gör hon tyvärr inte :(. Velar lite till tror jag för att se om jag kanske köper en ändå...
Av ylvast
#9091338
Jag var också sugen på wc:n men avstod då jag ju har en liknande just nu (fast banden blev lite för smala) så jag tänkte att jag ska pröva den här och trivs vi inte får jag sy en ny med bredare utbredbara band.

Hoppas vi trivs dock, den är ju så fiiin!
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9091352
ylvast skrev:Jag har inte köpt någon på grund av pengabrist och velighet. Så nu slutade jag vela och köpte en färdig istället för att försöka designa en själv! Den här är snart på väg hem till mig (ja, jag blir en i elefantmaffian :loving: ):

Bild
Men så j-a snygg! Ångrar att jag inte kom på att man kunde få en elefant även på sidan med broderierna.
Av Miltonia
#9376289
Jag har bestämt mig för att köpa en Melkaj. :vågen:
Men de där remmarna på huvan/huvudstödet - hur ska de knytas fast? :hmm:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?