Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sarai
Jag funderar på en hög, sval sele till sommaren och har hittat Connecta solarweave. Vad säger ni om den? Skillnader mot vanliga Connecta?
Jag har provat en vanlig några få minuter på en sjalträff och har för mig att jag gillade den, men det var ganska länge sedan. Intrycket är att den är ganska MT-inspirerad vilket borde vara bra, jag gillar MT bättre än sele egentligen.
Hur fungerar den på omfångsrika personer? :) Maken och jag är ungefär lika långa, 175 cm, men hans midjemått är större.

Kort sagt, ni som provat, vad tycker ni om Connecta?
Användarens profilbild
Av Diesel
Connecta är min absoluta favorit :vågen: - den passar min kropp perfekt! :app: Du har alldeles rätt i att den är rätt lik en MT, för den är riktigt tunn och smidig. Det är rejält tilltaget med längden på remmarna i både axel- och midjebältet så det borde inte vara något problem om mannen är någon storlek större. Själv är jag också rätt så knubbig och har ändå mycket längd kvar att spänna ut med om det skulle behövas.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?