Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Letar efter en Beco Butterfly 2 i färgen Sara eller Metro Black.

I england kan man köpa en för endast 970 kr, det är kanske svårslaget även om man får tag i en begagnad här??

Tycker ni jag ska slå till på den i England eller ska jag fortsätta söka en begagnad?? Hjääälp??
Av liten06
Fiffa5 skrev:Letar efter en Beco Butterfly 2 i färgen Sara eller Metro Black.

I england kan man köpa en för endast 970 kr, det är kanske svårslaget även om man får tag i en begagnad här??

Tycker ni jag ska slå till på den i England eller ska jag fortsätta söka en begagnad?? Hjääälp??
Jag hade slagit till på den i england jag :tumup:
liten06 skrev:
Fiffa5 skrev:Letar efter en Beco Butterfly 2 i färgen Sara eller Metro Black.

Jag hade slagit till på den i england jag :tumup:
Hihi, jag kunde inte hålla mig så jag la in en beställning igår :-D

Men jag läste om ngn som som beställt nyligen (från slumber-roo) och då blivit meddelad att de inte får skicka till Sverige eftersom vi har egna återförsäljare här.... Får se hur det går för mig.... Hoppas, hoppas att det går iaf!

Och hoppas att man i så fall kan sälja sin Beco 1 som jag redan har här hemma :-)
Av liten06
Fiffa5 skrev:Åh vad trist! Det var som jag trodde, de får inte skicka till Sverige.

Och när jag i stället skulle lägga in en ny order och få Becon skickad till en brittisk adress i stället har de höjt priset! :-( DEPP :-(
Har du kollat big mama slings? Där beställde jag min bb 1 och det var superbra och snabb service och billigare än i sverige.
liten06 skrev:Har du kollat big mama slings? Där beställde jag min bb 1 och det var superbra och snabb service och billigare än i sverige.
Jag beställde min Butterfly därifrån också. Nu verkar de vara slut men de får in nya med jämna mellanrum.
Det kanske är så att finns det återförsäljare i Sverige får de inte sälja/konkurrera med de butiker som finns här.
liten06 skrev:
Har du kollat big mama slings? Där beställde jag min bb 1 och det var superbra och snabb service och billigare än i sverige.
Det verkar vara samma sak där tyvärr...de får inte skicka hit eftersom vi har svenska återförsäljare här.

Men jag tror det löser sig. Håller på och mailar dem nu och trixar lite...hihi. Försöker få min bror som bor i skottland att betala i stället o funkar inte det får de i alla fall skicka selen dit. Så det verkar som att jag får min sele iaf! :love:
Köpte du den nyligen? För nu verkar det ju trist nog vara stopp överallt i England :( Tycker allvarligt det är lite löjligt av Beco att förbjuda sina återförsäljare att skicka till ett annat land om det finns återförsäljare där. I Sverige är ju Beco svindyr. Jag förstår varför det är så, men kan ändå tycka det är lite smålöjligt... Inget annat märke har ju såna krav :(
legenden29 skrev:Jag beställde fr naturalconnection o det funkade....
Javisst, det var alldeles nyss, den kom i måndags. Jag fick vänta några veckor på den för säljaren beställde den fr USA så det tog lite extra tid innan den kom, men nu är den här. Jag tror den kostade ca 1200, inkl frakt.

Har en sk modern spinnrock från Louet jag […]

cykelbarn

intressant

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?