Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Patapum baby passar till barn upp till 18 mån men jag tycker den ganska snabb blir för låg i ryggen för barnet, annars är den lite och nätt.

Vill du ha en enkel sele där du inte behöver stoppa i barnet först utan kan tänka dig svinga barnet upp på ryggen och sedan ta på dig selen skulle jag nog säga Angelpack eller om du syr en MT.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag personligen gillar inte midjebältet på Patapumen. Det känns alldeles för stelt tycker jag..

Så jag röstar fortfarande för en Angelpack 8)
Av Fiffa5
Men Angelpack är ju så svårt att hitta begagnat! Och sen tycker jag inte att de är så snygga, vet inte vad det är jag stör mig på .... Men viktigast är ju så klart att de är sköna att bära i.

Både Ergon och Patapumen hittar man ju lättare begagnat, men sitter de inte bra på är det ju förstås inget att satsa på. Får kanske ta mig till stan ngn dag för att prova en Angelpack iaf då...för visst måste de finnas i ngn affär i Sthlm?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?