Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
:gaah: det ligger mt´s överallt och jag vet inte hur jag ska förvara dem! hjälp mig!
Senast redigerad av Asia den fre jun 18, 2010 17:21, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Asia
Enid skrev:Jag tar alla fyra banden i ett knippe och knyter löpknut/löpögla på dom (en sån man börjar med när man ska sticka tex).
:hmm: sticka? :hmm:

:lol: nä jag fattar inte.
Av Enid
Asia skrev:
Enid skrev:Jag tar alla fyra banden i ett knippe och knyter löpknut/löpögla på dom (en sån man börjar med när man ska sticka tex).

Den första öglan man gör när man ska sticka eller virka är en löpögla. Ärs, jag slår en knut på banden helt enkelt :lol: .
Användarens profilbild
Av MuuM
Enid skrev:
Asia skrev:

Den första öglan man gör när man ska sticka eller virka är en löpögla. Ärs, jag slår en knut på banden helt enkelt :lol: .
Sen då?
Ska vi se om jag kan få till det begripligt :hmm:
Jag viker panelen på mitten (höjden) och viker in midjebanden, sen rullar jag ihop panel + midjeband upp till axelbanden. Rätar ut axelbanden lite och rullar dem runt mtn.
Låter väl hyfsat omständligt, men är gjort på ett kick och mtn tar ingen plats, dessutom rätas den liksom ut.
Användarens profilbild
Av MuuM
UlleL skrev:Läste först: Hur fasen virkar man en snygg mt?

Hur gör man det?

Läggdags här :Hahaa:
Man tar tid på sig. ;-)
Jag viker sittdelen på mitten (höjdledd), sedan en gång till åt andra hållet (nu ska sittdelen vara 1/4 så stor som i uppvikt tillstånd). Nu har du alla remmar i "samma hörn", dessa virar jag sedan runt själva sittdelen så platt som möjligt. Om du gör detta rätt borde du nu ha en ca 30x25cm fyrkant som är ganska platt. :)
Ullegulle78 skrev:Jag lägger dem med "finsidan" nedåt, viker in alla banden och rullar till en korv. :fnissa:
Sen använder jag snoddarna på huvudstödet att fästa ihop "korven" med.
Så gör jag också - funkar jättebra! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?