Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Jag har haft en beco butterfly innan. Nu äger vi ingen sele alls och börjar känna behov av det, för att det är allra enklast för bland annat maken. Men... kunde man använda den utan "insatsen", alltså utan att ha tyg mellan? Jag minns inte alls, har detta ändrats förresten mellan butterfly I och II?

Eller ska vi satsa på något annat? Connecta Integra? Angelpack? Jag har ingen aning...
Av gurkan
Abunai skrev:Jag har haft en beco butterfly innan. Nu äger vi ingen sele alls och börjar känna behov av det, för att det är allra enklast för bland annat maken. Men... kunde man använda den utan "insatsen", alltså utan att ha tyg mellan? Jag minns inte alls, har detta ändrats förresten mellan butterfly I och II?

Eller ska vi satsa på något annat? Connecta Integra? Angelpack? Jag har ingen aning...
Jag har en BB I och i den sitter babyinsatsen fast. I BB II är den avtagbar, om jag minns rätt.

Om jag köper en MT av Elflin lånar jag gärna ut min Beco till dig, för den funkar inte så bra för mig nu, den skär in i höfterna. Barnet väger nästan 12 kilo, och vadderingen tar slut innan höftkammarna...

Jag provade en Angelpack lite snabbt en gång och tyckte inte om axelbanden, de kändes platta och hårda på mig. Ergo funkade inte heller, jag har lite för lite stoppning på höftbenen.
Av Abunai
Det gör jag gärna! Jag har för mig att den passade mig helt ok, men att det var just "selen i selen" som gjorde den lite krånglig, speciellt när barnet kan klättra upp själv på ryggen.

Mei tai är absolut bäst! Men sele är snäppet snabbare och enklare för ovana.
Av gurkan
Abunai skrev:Det gör jag gärna! Jag har för mig att den passade mig helt ok, men att det var just "selen i selen" som gjorde den lite krånglig, speciellt när barnet kan klättra upp själv på ryggen.

Mei tai är absolut bäst! Men sele är snäppet snabbare och enklare för ovana.
Har du någon MT till låns kanske? :D
Av gurkan
Abunai skrev:Jag har två MT's, så visst hade jag kunnat låna ut en om någon skulle passa dig. :D
Åh! Har du någon med riktigt bra vadderat midjebälte, med spänne? Typ som en sele? För jag har en MT men den är det bara lite fleece i, hemmasydd (inte av mig) och den är inte skön.
Av Abunai
gurkan76 skrev:
Abunai skrev:Jag har två MT's, så visst hade jag kunnat låna ut en om någon skulle passa dig. :D
Åh! Har du någon med riktigt bra vadderat midjebälte, med spänne? Typ som en sele? För jag har en MT men den är det bara lite fleece i, hemmasydd (inte av mig) och den är inte skön.
Nej, tyvärr, då är mina nog lik den du har testat innan. Knytband och knappt vadderade, jag tycker att det är bäst. :roll: Den ena är en bb-tai, den andra hemmasydd.
Av gurkan
Abunai skrev:
gurkan76 skrev:
Nej, tyvärr, då är mina nog lik den du har testat innan. Knytband och knappt vadderade, jag tycker att det är bäst. :roll: Den ena är en bb-tai, den andra hemmasydd.
Attans.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?