Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det finns några fran USA som är bra med stor barn. Den har lite mer plats på rumpen så att barnens ben "don't dangle". Dem också har länge ryg så att barnen har battre rgy "support"
Några är Olives and Applesauce 18in dem har en 16in men känske du behöver den 18in for att den är lite mer stor, dem nu har en "distributor i UK" som ska snart har dem.
Kanga X eller XT från blookangaroo
Bamberoo Toddler
Dream Carrier i Petite Toddler eller Toddler
Kinderpack

Här i Europe det finns Wompat och dem göra en toddler bärsele och också Nubigo
Om man är okej med andra hand du kan hittar begågnad på "Natural Mamas" som är i UK och seden det finns i USA "The Baby Wearer".

Jag har en Petite Toddler Dream Carrier och jag tänker at det är fanstastic! Jag ska snart prov en Half Buckle Toddler Dream Carrier. Jag hade en Kanga XT och det var underbart, men jag bytat for att prov min Dream Carrier!
Hoppas den hjälper lite :D
Senast redigerad av homeinheart den fre mar 26, 2010 13:25, redigerad totalt 2 gång.
JennyB73 skrev:Patapum då? Patapum Toddler ska ju barn upp till 27 kg kunna bäras i! :shock:
Vi har kört med dessa - återkommer! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?