- fre mar 26, 2010 11:13
Det finns några fran USA som är bra med stor barn. Den har lite mer plats på rumpen så att barnens ben "don't dangle". Dem också har länge ryg så att barnen har battre rgy "support"
Några är Olives and Applesauce 18in dem har en 16in men känske du behöver den 18in for att den är lite mer stor, dem nu har en "distributor i UK" som ska snart har dem.
Kanga X eller XT från blookangaroo
Bamberoo Toddler
Dream Carrier i Petite Toddler eller Toddler
Kinderpack
Här i Europe det finns Wompat och dem göra en toddler bärsele och också Nubigo
Om man är okej med andra hand du kan hittar begågnad på "Natural Mamas" som är i UK och seden det finns i USA "The Baby Wearer".
Jag har en Petite Toddler Dream Carrier och jag tänker at det är fanstastic! Jag ska snart prov en Half Buckle Toddler Dream Carrier. Jag hade en Kanga XT och det var underbart, men jag bytat for att prov min Dream Carrier!
Hoppas den hjälper lite
Några är Olives and Applesauce 18in dem har en 16in men känske du behöver den 18in for att den är lite mer stor, dem nu har en "distributor i UK" som ska snart har dem.
Kanga X eller XT från blookangaroo
Bamberoo Toddler
Dream Carrier i Petite Toddler eller Toddler
Kinderpack
Här i Europe det finns Wompat och dem göra en toddler bärsele och också Nubigo
Om man är okej med andra hand du kan hittar begågnad på "Natural Mamas" som är i UK och seden det finns i USA "The Baby Wearer".
Jag har en Petite Toddler Dream Carrier och jag tänker at det är fanstastic! Jag ska snart prov en Half Buckle Toddler Dream Carrier. Jag hade en Kanga XT och det var underbart, men jag bytat for att prov min Dream Carrier!
Hoppas den hjälper lite

Senast redigerad av homeinheart den fre mar 26, 2010 13:25, redigerad totalt 2 gång.