Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av coffeeaddicted
Jag har en Ergo idag som jag inte är nöjd med (köptes förra hösten). Jag tycker att den känns stel och klumpig på lilla mig som bara är skinn och ben.

Vad kan vara lämpligt istället? tyckte att BB2 såg väldigt smidig ut med säkerhetsanordningen, men priset var i det häftigaste laget då jag hellst vill kunna hitta en till samma pris som jag får ut av att sälja Ergon.
Användarens profilbild
Av Lindajv
BB2 tycker jag är smidigare än Ergon. Mindre vaddering i axelbanden, vilket jag gillar. Annars har jag hört att Angelpack sitter bra på smala personer. Kanske kan du testa innan? Tillexempel Knyt-an har ju affär i Stokholm eller Edenbaby åt Göteborg eller nåt (?). Jag är själv väldigt sugen på att testa en Angelpack!
Av coffeeaddicted
Lindajv skrev:BB2 tycker jag är smidigare än Ergon. Mindre vaddering i axelbanden, vilket jag gillar. Annars har jag hört att Angelpack sitter bra på smala personer. Kanske kan du testa innan? Tillexempel Knyt-an har ju affär i Stokholm eller Edenbaby åt Göteborg eller nåt (?). Jag är själv väldigt sugen på att testa en Angelpack!

Mja. sthlm är över 40 mil ifrån mig :wink:
Bor i norrland och här verkar det vara omöjligt att få tag på nått annat än Ergo :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?