Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av evetelse
Jag har beställt den nya hippa BB-tai. Skall få den i nästa vecka. Den verkar väldigt bra, och jag har längtat i flera månader efter att få bära min bebis. Återkommer med tyckanden...
Användarens profilbild
Av katha
vart,vart,vart har dom de?! :eld:
Användarens profilbild
Av katha
Har ni inga bilder på dom?! :siishah: Jag vill se bärbilder! :lol:
Användarens profilbild
Av Nova
Och jag är nyfiken på att få veta vad det är för material i banden.
Är hela MTn sydd av BB-slens sjaltyg eller är banden i vanligt bomullstyg?
Användarens profilbild
Av Nova
:iagree:
Av evetelse
Nu har vi haft BB tai i två månader, jag är jättenöjd. Den kostade 799 kr, men har gått upp i pris, konstigt och larvigt tycker jag. Köpte min på Lilla Bebben webbshop där den nu kostar 955. Den finns lite varstans nu, jämför priser innan du köper.
Det är min första bärsjal, och jag tycker den är lätt att sätta på, lätt att ta i och ur barnet, och den är bekväm. Känns till och med mer ergonomisk än BabyBjörn active, som jag provat lite innan.
Har haft BB tai på ryggen ett fåtal gånger, det var helt ok, fast jag vågar inte sätta i bebis själv, är rädd att tappa henne. Men förmodligen är det lite mer träning som krävs, för att få upp barnet på ryggen.
Ur mys-synpunkt så blir det också bra betyg. Bebis somnar lätt, både på magen och på ryggen.

Några fler frågor om BB tai?
Av evetelse
Den är förresten i pineapple-färgen. Utom banden, som är svarta. Fair trade bomull alltihop.
Jag ska se till å fixa lite bilder hoppas jag!

Em
Användarens profilbild
Av zink
Såg den på Babypoffsen (hos oss inhyst i Lekia) i stan i veckan.

De har nu alltså förutom BabyBjörn, ringsjal /bära barn), trikå (Tricot-Slen och ev Tricotti), Ergo nu även en MT :vågen:

Fast bara BabyBjörnen är monterad på en skyltdocka... :-/ Det ingår i deras smarta skyltning.

resten ligger i lådor eller hög och ger ju inte alls samma intryck då!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?