Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ni som har provat både Beco 4th, BWD och Butterfly, vad är skillnaderna? Det jag märkte vid provning var av 4th och BWD var att 4th hade kortare vaddering på axelbanden så att de skar in i armhålorna. Har ej provat Butterfly och skulle gärna vilja veta vad ni tycker om den. Skulle uppskatta era åsikter!!!
Jag har haft 4th Gen och Butterfly och båda har sina fördelar. Jag skulle gärna slippa insatsen på Butterflyen eftersom jag inte använder den, men den sitter bättre på mig än 4th Gen gjorde. På den går vadderingen hela vägen mot sittdelen (om man drar åt den på max vilket jag oftast gjorde). Butterflyen har kortare vaddering. Den slutar precis ovanför armhålan på mig så det är bara nylonband under armen, det blir alltså inte tjockt och trycker som jag upplevde att 4th Gens axelband gjorde. Men man kan nog inte vara så stor om Butterflyen ska passa. Min man provade den och på honom slutar vadderingen typ mitt uppe på axeln :?
Jag har eller har haft alla tre. 4th är nog den som vinner sammantaget. Men, eftersom jag som många andra retade mig på att vadderingen slutade precis vid armhålan så att det lätt skaver lite, köpte jag en BWD. Det visade sig dock att det klämde ännu värre på mig att ha vaddering som löpte hela vägen under armarna, jag fick jätteont! Plus att jag tyckte att tyngdpunkten försköts på ett ofördelaktigt sätt genom axelremmarnas fästpunkt. Så BWD:n såldes vidare kvickt.

Slutligen köpte jag en butterfly, mest för att jag blev kär i ett mönster. I börja blev den inte använd så mycket för att jag tyckte att den var så djävulusiskt krånglig jämfört med 4th! Nu har jag dock börjat inse fördelarna med den. Den sitter skönare på mig i och med de svängda axelbanden, och jag tycker vadderingen räcker fast jag är hyfsat lång (vis av BWD-erfarenheten också..) - MEN jag tycker att den avlastar sämre än 4th när jag burit tyngre barn. En del av vikten hamnar på axlarna, medan den med 4th hamnar nästan uteslutande på höfterna. Det återstår att se om butterfly passar bättre med ett riktigt litet barn, det får jag prova i maj :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?