Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
Inga röster
0%
4
1
50%
5
1
50%
Användarens profilbild
Av April
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-D

Kram
Senast redigerad av April den tis feb 21, 2006 18:02, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av emmahawk
Detta var den tredje typen av mei-tai som vi provade och det första jag slogs av var hur nätt den kändes. Tyget är lite tynnre än exempelvis Kozy el Sachi el Babyhawk. Axelbanden är lätt vadderade medans midjebandet är ostoppat. Midjebandet är rakt i förhållande till ryggplattan och sedan ligger det som tyg-"trekanter" mellan ryggen och midjebandet för att ge en mjukare vinkel för barnets ben. Jag vet inte om min gravidmage spelade in, men midjebandet tyckte jag var det hittills bekvämaste. Den är jättebekväm i övrigt också, och jag bär med lätthet flera timmar. Att jag ibland väljer någon av de andra selarna är för att jag vill ha en högre rygg som omsluter Marta mer, ryggen på denna är rel kort och passar utmärkt när barnen är mindre eller vill ha full rörlighet. Den har också en lätt vaddering i toppen på ryggen som passar nyfödingarna, detta har vi dock inte hunnit utvärdera. :)
Summa summarum så är det en av våra favoriter, jag har inte varit heltorsk på hennes ordinarie tyger, men en återförsäljare har gjort egna upplagor med andra tyger som jag gillar skarpt. Selen tar väldigt liten plats ihopvikt och avlastar mycket bra. Ger den en 5:a!
Användarens profilbild
Av anilov
Och eftersom Emma låtit en freehand vandra vidare till mig så får jag väl ta och utvärdera den här då. Jag gillar den! Långsjal har blivit lite för meckigt nu när det ska springas en massa och åkas rygg bara lite grann, och då känns mei tai enklare. Lätt att justera också. Jag tycker att H kommer närmre med denna mei tai jämfört med den Baby Hawk som jag också har, och att det därför är en aning lättare att bära. Det som är negativt är ju att det inte finns huvudstöd, och H blir ofta buren när han är trött, men i den här mei taien vågar han visst inte somna. Fast det är väl snarare en följd av att han är så stor, två och ett halvt. Hade den haft huvudstöd för sömniga stora barn hade den varit heeelt perfekt, nu får den en fyra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?