Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
1
20%
4
1
20%
5
3
60%
Användarens profilbild
Av Anso
Vad tycker ni om denna? Motivera gärna dit svar så att vi vet om den är värd att köpas.
Mei Tai ifrån Bära Nära finns både som färdigsydd och "gör-det-själv" så skriv gärna vilken variant det är du har provat. :D
Bild
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag är kanonnöjd! Jag har sytt min själv efter den exemplariskt tydliga sybeskrivning som följer med.

Mei taien är min favoritryggbärarpryl (pust vilket ord) för det är snabbt och lätt och så okrångligt det kan vara.
Användarens profilbild
Av solanna
Jag har precis sytt en vändbar MeiTai med BäraNäras stora tygsats och jag är jättenöjd. Jag fick testa canvas istället för twill och det blev väldigt stadigt, även om det var lite knöligt att få till det snyggt när det blev många lager tyg på sina ställen. Beskrivningen var i alla fall lätt att följa och tyget räckte bra. Prisvärt alternativ för den som kan sy lite själv! Här kommer några bilder:

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Sami
När man knyter ett mindre barn så är det bra att se till så att knytningen inte trycker på barnets rygg vilket vi kan se på denna bild (fömodligen i all hast på-knunten inför fotografering?) men den illustrerar att man kan knyta för hårt... en variant på detta är att först korsa under rumpan, för bak remmarna och korsa på din rygg och för fram och knyt på barnets rygg. Så har man fått bort vikt från barnets rygg och flyttat den till under rumpan. se även till att de små benen är som en groda.. lite högre i knät än i höften så böjs ryggen skönt!!!

Ursnygg sele dock!!!! Önskar er många sköna stunder med den!!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?