Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
1
50%
2
Inga röster
0%
3
Inga röster
0%
4
Inga röster
0%
5
1
50%
Användarens profilbild
Av Nova
#822970
Vad tycker ni om denna?
Motivera gärna så att vi vet om den är värd att köpas!

Bild

Bild Bild
Användarens profilbild
Av buebo
#848581
Men visst har jag läst att det var nån här på sjalbarn som hade en :hmm: fast det var ett tag sen juh . Jag skulle gärna vilja veta om och hur den är :D
Av Myrpalten
#1003599
Jag fick hem en rutvävd 4,7m igår. Har ingen tidigare vana av vävda sjalar, bara meitai och elastisk långsjal, samt provat ergo och patapum.
Först kändes det lite tråkigt att det var så mycket tyg så det blev inte så snyggt när jag testade tibetansk ryggsäck, började ångra mig tyckte det var knöligt. Men nu har jag hunnit testa lite mer och de där benhakarna är uppenbarligen ett måste för mig. Jag behöver inte vara orolig alls när jag ska få upp honom på ryggen, hur mycket jag än klantar mig så hamnar han där bak :lol: Jag har lite svårt att betygsätta den eftersom jag inte har testat ngn annan vävd långsjal, men jag känner mig allt nöjdare. Som sagt lite mycket tyg, men det innebär också en fördel nämligen att trots att han är minst 82 cm lång så får hans huvud stöd när han somnar utan att jag behöver göra något, och det har jag saknat förut! Jag tycker det är lite svårt att dra åt knutar som jag gör, men jag jämför ju då med mycket tunnare grejor, och det är klart att det blir annorlunda då. Först ville jag bara byta bort den, men fördelarna med att få upp honom säkert och att hans huvud får stöd har gjort mig sugen på att fortsätta testa. Jag får inse att jag är en nybörjare trots att jag har burit sen BB, efter som jag aldrig har använt denna sorten förut.
Av Myrpalten
#1003607
ja ust det. en annan bra grej är att när jag sätter honom i bilstolen kan han ha sjalen kvar "på" sig.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?