Aktuellt datum och tid: sön dec 08, 2019 14:55
Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia
Bebile74 skrev:Här är en länk från NM http://www.naturalmamas.co.uk/forum/sho ... p?t=112848. Annars kan jag köpa den från dig
Lindiwe skrev:Jag har alltid en kortsjal med när jag är och handlar. Även snart femåriga barn får slut på energin ibland och när det händer med vår dotter, (nästan alltid vid frukt och grönt) så sätter jag henne i kortsjalen (har förresten två bära barn jag med) och snurrar runt henne på ryggen. Sen sitter hon och tankar energi oftast i bara några minuter och sen vill hon ner igen men det har hänt att hon har somnat också. Hon väger 22 kilo och är 115 cm lång och om jag skulle bära henne fram skulle jag nog få ont på en gång, men när jag bär henne på ryggen så går det betydligt bättre. Maken tog kort på oss när jag bar henne en kort stund i affären igår. Jag ska se om jag kan få honom att föra över korten till mig.
Så, ja, jag tycker att du har gjort ett fynd!
Lindiwe skrev:Nog får man väl klaga på sin man om han när man ber honom ta kort på när man bär sitt barn tar kort så att man bara ser från barnets rygg och uppåt??? Hade ju tänkt visa hur fint dottern satt på min rygg, men man ser inte ens sjalen på korten han tog.
Återgå till Kortsjal & Långsjal (vävda)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst