Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8644321
Funderar på vilken av dessa jag ska välja. Jag är inte stenrik så tänkte satsa på EN bra vävd långsjal till att börja med, har en moby wrap trikåsjal men den kommer jag troligen bara använda de första månaderna.
Jag är en väldigt varm person i mig själv och plussa på en bebis då så kan ni ju tänka hur det blir i sommarvärmen, jag ser mig själv för mitt inre som en blöt fläck bara, haha.
Jag vill alltså höra om någon vet vilken av dessa som är svalast, tunnast tyg men det viktigaste är ju självklart stödet, att jag orkar bära länge och att sjalen håller länge.
Jag är väldigt sugen på en girasol, främst deras regnbågsfärgade, dreglat över den länge men kom sen att tänka på att jag vet ju inte hur kvalitén är, om man blir helt svett så är det ju inte så kul.

Kom med tips och förslag, i min tanke så är girasol på plats nr 1, natibaby nr 2 och gauze nr 3.
Viktigaste är alltså stödet sen att den är så sval som möjligt.
Tack på förhand! :D
#8648195
okej, har googlat lite på natibaby, som jag förstår så heter dom natibaby wrap stripes, och brezo är alltså den lilarandiga? alltså färgen är brezo, inte modellen? jag hittade denna sidan http://www.mammabarn.se/list_varugrupp. ... ap+stripes, där heter ju alla olika och som jag förstår det är det bara olika färger(ex brezo, amazonia) och själva modellen(samma tyg, kvalité osv) heter natibaby wrap stripes. rätta mig gärna om jag har fel :)

Inte lätt att hitta i sjaldjungeln, speciellt inte med alla olika vävningar som jag fattar nada av, hehe.

du sa att det var olika kvalitét mellan sjalarna. hm.. är ju rädd att få hem en tjock! Kanske är de olika mellan de olika omgångarna de väver tyget också då.. Jag har faktiskt kollat på den lilarandiga, men den är alltid slut! Iaf på den sidan, det är den enda jag hittat den på också.

Men tack för tipset, tycker den lila är så himla fin så det blir kanske en sådan! ;)
#8648575
hm.. Jag tror jag kör på en natibaby ändå, och en brezo. Dom finns ju inte inne nu ändå, så man kanske kan skicka ett mail och ställa sig i kö på något sätt.. :) samtidigt då se till att man får en tunn! (hehe, känner mig som värsta svettisen när prio 1 är att den ska vara sval, hehehe)

du har ingen erfarenhet av hoppediz? finns ju en som ska vara "supertunn". låter som något för mig. gaah, blir galen! så rädd att välja fel, det är ju rätt dyrt ändå :(

näe, jag blir inte mycket klokare, snarare tvärtom när man klickar rundor och försöker förstå sig på. antar att man får prova sig fram vad man gillar, men jag kan typ bara prova EN till, sen är liksom sjalbudgeten slut :P
#8648729
jo iofs. Har faktiskt köpt min moby wrap begagnat, superfin och redan ingosad. ;)

Mailade mammabarn.se om natibabyn, frågade om man kunde ställa sig på kö och ställde lite frågor om just tjockleken osv, så mest troligt blir det en sådan! :D tack så mycket för hjälpen, alltid bra att höra från någon som har sjalen själv hur den är och så. :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?