Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8487329
nettelbarn skrev:Tänkte köpa min första vävda långsjal. Den ska vara sval och skön såhär i sommarvärmen! Vilken sjal är din sommarfavorit?
Min personliga favorit är Ellevill Zara och makens favorit är en Groddy(men den groddyn som han gillar är ingen som tillverkats mer än ett fåtal i test syfte)
Men en gauze var toppen när dottern hade feber i denna sommarhetta, alla andra av våra bärdom var för varma för henne just då.
#8941125
imk skrev:
Bebile74 skrev:Min sommar favorit är Ellevill Paisley den är 50%bamboo 50%bomull :heart:
:tumup: Helt klart Ellevill Paisley.
:iagree:

Gåsen har blivit liggandes hela sommaren, paisleyn har vi använt i princip varje dag! Jätteskön!
#8941532
p_sarah skrev:
imk skrev:
Bebile74 skrev:Min sommar favorit är Ellevill Paisley den är 50%bamboo 50%bomull :heart:
:tumup: Helt klart Ellevill Paisley.
:iagree:

Gåsen har blivit liggandes hela sommaren, paisleyn har vi använt i princip varje dag! Jätteskön!

:tumup: paisleyn kom fram även i år också när det var som varmast. Den är så skön att ha på sig. Igår fick jan använda WBB Morgan den var ok också men inte som paisleyn.
#9437507
Puff. Dags att prata sommarsjalar, tycker jag.
#9474807
Zilver skrev:Puff. Dags att prata sommarsjalar, tycker jag.
:iagree: Jag vill också veta! :tumup:

Är det gåsarna och paisley som vinner fortfarande - eller har nya seglat upp på svala toppen?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?