Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nikita87
#7962253
EmilsMamma skrev:2 bilder från galleriet, Leo rouge och Leo marin:

Bild
Bild

Om du kollar i galleriet (http://www.sjalbarn.se) så kan du klicka på den blå sjalen och få en större bild. Lyckades inte få in den i inlägget här. På den bilden ser man vävmönstret rätt bra tycker jag.
Dom va fina..
Skulle vara kul att prova en sådan oxå.
Jag känner verkligen att jag har hittat min grej och vill bara prova ALLT haha
Av Nikita87
#7963298
Clärchen skrev:Den beryktade sjal :twisted: har slagit till

Haha ja sant
Av Enid
#8485753
Bland dom "glatta" sjalarna tycker jag EasyCare är den absolut skönaste! Den avlastar fantastiskt bra och är mjuk :loving: .
Men visst är den bred, är man helt säker på att man vill ha en smal sjal tycker jag man kan klippa av 8cm längs ena långsidan och fålla om den. Men det finns många knytningar där bredden är en fördel, tyggknytningar tex känns säkrare med en bredare sjal och även X på magen (utan omslut/smokingbälte). Easy Care är ju så tunn att det inte blir bylsigt trots att den är bred, att vika in en del av sjalen på längden funkar rätt bra som lösning tycker jag.

Bland de sjalar med mer struktur och friktion i tyget tycker jag Zara är skönast. Den avlastar lika bra och är lika mjuk som Easy Care :tumup: .
Den är väldigt smal reda från början.

De glatta sjalarna är bra till vissa knytningar och de strukturvävda är bra till andra. Tex funkar det inte alls att bära torso med en glatt sjal medan det inte funkar att knyta omslutet X med smokingbältet utanpå med en strukturvävd sjal.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?