Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milli
#7598177
Funderar lite på Elleville el Didymos. Kommer tyvärr inte iväg på nån sjalträff & är i stort behov av en vävd sjal då den elastiska börjar bli för elastisk. Undrar lite ni som provat båda dessa sjalar.

Vilken är bäst :D . & vad är skillnaden.

Vilken är mest stretchig? Tunnast? Lättast att knyta? Avlastar bäst? Mjukast?

Annars får ni gärna rekommendera nån annan sjal.

Av Elleville vilken föredrar ni Zara eller Jade?
Av sjaltokan
#7599523
Du kommer få lika många svar som folk som frågar.. Vilken man föredrar är personligt.

Jag gillar didymos bäst för att de är smalare än EV sjalarna hos ellevill som är 70 cm breda och de ev-sjalarna jag känt på har varit tjockare än de smala zarorna.

Så frågar du mig svara jag didymos helst en begagnad indio. :tumup:
Användarens profilbild
Av milli
#7600106
Tack ja nu blev det en Bebina så får vi se om jag behöver en till sjal framöver, inser att det kan va lätt att samla på sig dem, även om jag inte kommit dit än.
Användarens profilbild
Av katha
#7632331
Jag svarar ellevill och då zara.
Jag vet inte hur många indios (olika) och ellevillsjalar (både jade&zara) som passerat här men ingen som riktigt blivit en favvo, förutom den zara jag hade sist, zara lavendel... :cry:
Zara är tunnare och mer giv i än alla de andra.
Jag gillar bredare sjalar och då går naturligtvis indio bort eftersom det är en av de smalaste på marknaden. (fast jag sitter på en linneindio just nu) :rodna:
Men ellevill är nog en lättare nybörjarsjal tycker jag.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?