Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
1
7%
2
Inga röster
0%
3
4
29%
4
6
43%
5
3
21%
Användarens profilbild
Av April
#84403
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-D

Kram
Senast redigerad av April den tor dec 29, 2005 19:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Måsen
#91442
Jag använder min EasyHug för kortbärande ute. Har hittills använt Ringo till det ändamålet men det är mycket lättare att svepa en jacka eller poncho om mig och dottern när hon sitter i bärslingorna (kan man väl kalla dem?).
Min är stl M och jag tyckte först att den var lite för stor, dottern hamnade för långt ned, men nu när jag är ute och har lite tjockare tröja under känns den väldigt bra.
Jag gillar att den är så enkel och snabb att få på sig.
Nackdelen är att det inte går att reglera storleken.
Har inte burit långa stunder, men på korta turer tycker jag att den avlastar bra.
Användarens profilbild
Av Akleja
#398468
Jag har fått låna en easyhug och blev klart överaskad. En sån smart konstruktion! Väldigt lätt att sätta på och avlastade ändå väldigt bra. En perfekt "sjal" för en nybörjare som vill bära i sjal men tycker att det verkar jobbigt att knyta. Använder den själv i "snabbbärning"som typ ringsjalen. man får dock se upp med storleken. Jag är liten så M var för stort men med ytterkläder var M perfekt.
Användarens profilbild
Av lillgumman
#398485
jag tycker en 4a... det går snabbt och smidigt inget tyg som blir blött eller smutsigt utomhus. Bra belastning över båda axlarna och gumman trivs bra i den :D

det som är lite trist är färgerna :cry:
Tänkte sy mig egna varianter :D

Storlekarna... ta hellre en storlek mindre än du normalt har om du tänkt bära under ytterkläderna, med ytterkläder på använder du din normala storlek. Mitt tips!
Användarens profilbild
Av milimani
#415871
Både jag och lillan älskade vår easyhug från första stund! Underbart enkel, inte för varm (då vi båda är varma av os), avlastar bra för mina behov, hon sitter stadigt i den och den är sååå snygg!! (Har en kanelfärgad).
Användarens profilbild
Av milimani
#415873
Glömde skriva att jag ger den en femma. Och att jag har storlek S som sitter perfekt på mig.
Användarens profilbild
Av birden
#576204
Är återförsäljare av den här sjalen, så jag ska inte göra överdriven reklam utan vill bara säga att jag ger den en 5:a för att jag verkligen tycker att den är jätte bra. Lätt och snabb att ta på, avlastar bra och är snygg :)
Jag och min tjej använder den alltid till tvättstugan.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?