Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
Inga röster
0%
4
1
50%
5
1
50%
Användarens profilbild
Av April
#4966
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-D

Kram
Senast redigerad av April den tor dec 29, 2005 19:36, redigerad totalt 1 gånger.
Av sjalaglad
#47263
Bärpåsen har varit min räddning under min dotter Ninnis första levnadshalvår! Jag är en stressad fembarnsmamma i ständig tidsnöd och Ninni är en mkt bestämd och sällskapsjsuk liten fröken som ALDRIG accepterar att vara ensam. Därför var det perfekt med påsen redan från starten, jag hade inte tid att lära mig knyta.

Men nackdelen med new native är att storleken är så avgörande och inte justerbar. Jag är ju betydligt mindre kring bysten nu än i början och jag har försökt sy in påsen enligt anvisningarna, men det blev inte samma bärcomfort då så jag har sprättat upp det igen och accepterat det faktum att jag nu måste se mig om efter annat bärhjälpmedel för oss.

Å andra sidan är påsen inte dyr och värd varenda krona! Eftersom den är så lättanvänd använder man den ofta och gärna!
Av mrsjling
#689604
Jag tycker den är riktigt bra. Avlastar bra och funkar på många olika sätt. Det bsta är att den inte är elastisk för nu kan jag bära min son som är 1 år i den och det funkar super. Har haft en peanut shell också i fleece som är mysig och gosig men töjer sig rejält och avlastar sämre. Det viktigaste med bärpåsen är storleken tycker jag. Mindre är bättre.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?