Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8835294
Hej sjal vänner


Jag är ute efter en ringsjal och har sökt på blocket och tradera, då kom en egen återförsäljare upp "design by kattis" kallar hon sig.

Av blotta ögat ser de bra ut, men är det någon som testat den och kan uttala sig om den?

Snälla kom men feeback till moi :D

Önskar en trevlig valborg och 1 maj :vågen: :heart: / Malin
#8843950
Hej Supergirl :)

Idag har min ringsjal från "design by Kattis" kommit. Den var jätte fint paketerat och såg mycket bra ut. Jag svepte genast upp min son i den, som somnade efter 10 min :tumup: tiden han satt där upplevdes stabilt och bra.

Jag ska skriva en mera utförlig bedömning när jag använt den lite längre.

/Malin :D
#8861301
Skulle också vilja höra fler omdömen, tyckte de såg väldigt fina ut.
#8861663
Hej nu kommer mitt omdöme om denna ringsjal :D


Nu har jag haft den och har använt den ett tag, och jag vill säga att den funkar bra :tumup:

Jag är en sjalfan, men just ringsjal är nytt för mig, så jag har inget att jämföra med. Ett stort plus i kanten är den fina dekoren som man kan välja till, den gör för mig ett stort lyft :D och priset som är lågt och den sjalen du får är helt ny.

Min man önskade dock att den skulle varit lite vadderad vi axeln, men samtidigt är ringsjal inget man bär i flera timmar.

Jag rek denna sjal :tumup: om det är ngt mer du undrar så kan du skriva ett meddelande till mig / Malin
#8864825
Beställde också en sand/beige i förrgår :)
Spännande, hoppas jag också blir nöjd, tyckte iallafall de såg väldigt fina ut.
#8868926
Nu har jag också fått min sjal. Har ju aldrig använt någon annan ringsjal så jag kan nog inte ge ett helt korrekt omdöme. Tyckte iallafall att denna var lika fin i verkligheten som på bild och tyget blir nog alldeles utmärkt i värmen sen. Nu ska vi bara träna, träna, träna för plutten hamnar väldigt långt ner när jag försöker få till honom i vagga, sen har jag svårt att få till tyget bra i ringarna. Men upprätt sitter han helt ok, vi har också lyckats amma i den. Han verkar också trivas mycket bättre i denna än i min Looma Sino, tror det är för att det inte blir lika varmt och att han inte känner sig lika instängd.
#8985749
Jag köpte en från Kattis design efter att ha hittat denna tråd. Kände att jag behöver en nu och orkade inte vänta på att en begagnad jag ville ha skulle dyka upp. Priset är ju bra!

Nu har jag använt den i ca en månad och när jag häromdagen glömde den fattar jag inte hur jag kunde klara mig utan den innan. Jag är helnöjd! Använder den till och från bilen när jag hämtar på skolan, när jag ska handla något snabbt i mataffären och liknande. Så oftast är det inga längre stunder jag bär. I helgen bar jag nog i knappt en timme. Det gick bra det med.

En strassten lossnade fort. Fanns med extra som jag limmade fast.

Ibland är det svårt att få till det bra. Men det beror nog ofta på stress för något annat barn står och drar i mig. Eller att det regnar.

Det är den enda ringsjal jag använt så jag har inget att jämföra med.

Barnet som bärs är 8 månader, 74 cm lång och väger 10 kg.
#8985985
Har också börjat använda min mkt, det var nog mer barnet som var för litet/lätt innan, inte sjalen det var fel på. Har dock bara provat denna ringsjal. Använder min till korta bärpass, har den liggandes i bilen. Jättenöjd!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?