Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magwalena
#8828606
Har upptäckt i vinter vilken bra sjal ringsjalen är, snabb och smidig trots en massa vinterkläder. Men jag tycker att den är lite svår att få till skön. har lyckats några gånger och då funkar det ju super,dock sitter ringarna nästan nere på sonen då, blir så tajt uppe på axeln annars.. hur stor skillnad är det mellan de olika märkena? vi har en bb sling nu. den är ju lite trixig att hitta vart det är man ska dra, som om ringarna är lite små...
Hur länge kan man räkna med att kunna bära i en ringsjal? tidsmässigt alltså?
Var och handlade för någon månad sedan och fick nog inte till sjalen riktigt bra för jag blev alldeles slut i axeln efter en liten stund bara, medans andra gånger har det funkat bättre...
Av arooj606
#9405393
har lyckats några gånger och då funkar det ju super,dock sitter ringarna nästan nere på sonen då, blir så tajt uppe på axeln annars.. hur stor skillnad är det mellan de olika märkena? vi har en bb sling nu. den är ju lite trixig att hitta vart det är man ska dra, som om ringarna är lite små...
Av Sofie
#9405411
Jag har inte använt ringsjal så mycket just för att jag kan bära så kort stund jämfört med långsjal. Jag tycker inte det har blivit tillräckligt avlastande.

Kanske meitai kan vara något för dig att pröva? Jag tycker det är smidigt på ilknande vis som ringsjal. Mindre tyg och lite snabbare och enklare än långsjal.
Användarens profilbild
Av HPe
#9405415
Jag har bara provat Looma Ringo, men älskar den!
Nu är Skrutt 4,5 och bärs bara då jag ska visa hur man gör- så mkt enklare att visa med ett barn som 'kan' bäras- men när han var mindre använde jag den nästan dagligen.
Till o från dagis, in o ut från affärer(gärna med händerna fulla av grejer) osv.
Inte så ofta vid hemmahörande, då körde vi sjal eller sele, men som snabb-bärning tycker jag den är outstanding.
Det var svårt att få till den bra i början, vi har fantastiska bilder då ungen hänger som i rumpan i sjalen, men när man väl fått till det, som fått in känslan så funkar det jämt.
Vet inte om jag har lyckats sälja in den till så många, just eftersom det är lite jobbigt att få till i början.
När jag ammade var det lätt att bara justera ner till vagga för amning och sen upp/tillbaka i sittande igen.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?