Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna (skala 1-5, där 5 = högst)

1
1
3%
2
4
13%
3
5
17%
4
13
43%
5
7
23%
Användarens profilbild
Av marlene
#7979631
Nikita87 skrev:
marlene skrev:
Nikita87 skrev:Har en från föräldrar och barn och jag tycker den är bra att bära i korta stunder... Vi använder den i affären och andra korta stunder... Minus för snebelastningen och den tråkiga färgen bara...
har dom bära barn? Hade inte dom nått eget märke? Dom hade det tidigare åtminstone
'


Vet inte det står föräldrar och barn på, en lila lapp och sen står det bära barn på en svart lapp så jag antog att det var en sånhär...Men nu blev jag osäker, vet inte... Någon som har en bild på eran?
http://www.barabarn.se/kollektion.html här är endel bära barn sjalarna... sen kanske det finns kort i sjalbarnsgalleriet
Av Nikita87
#7979728
Det är nog fel...Ingen av färgerna stämmer..Tur någon är uppmärksam :tumup: Hur får man bort inlägg?
Av dani_3Q
#8890798
Missförstod och gav Bära Barn en 5:a men tänkte på en ringis från Föräldrar och Barn.

Känns stadigare än BB - glider inte lika lätt med tungt barn. Men snyggare (Föräldrar o Barn är enfärgad knsk tråkigare eller neutral beroende på hur man är lagd) + för BB å andra sidan för att vara sval.

Sammantaget helt ok 3+
Av Åsita
#9030978
Pikku-Ruu skrev:Jag har en bära barn ringsjal i färgen mint. Jag tycker att färgen är jättefin men annars gillar jag inte att bära i ringsjalen.

Om du inte gillar den kanske du vill sälja? :wink: Jag kan vara intresserad!
Av Nickan73a
#9215480
Svarar utan att läsa ordentligt...läste bara ringsjal.
Har haft en Looma ringsjal och gillade den skarpt då det gick snabbt att plocka i och ur sonen.
Användarens profilbild
Av anna76
#9215629
Jag har en bära barn Lotus (orange och rosa) och har använt den sporadiskt till min tjej. Tycker att den fungerar bra till kortare bärande, när man lagar mat eller springer ner i tvättstugan.

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?