Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Allmänt (gå in här och läs under rubriken "Om sjalrecensioner" innan du lägger in en recension)

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#19901
Sjalrecensioner

Under denna rubrik kan man lämna information om sin sjal, så att andra kan läsa om den. Man kan rösta och skriva ett meddelande... Det vore även trevligt om ni lämnade ett personligt foto, så att vi andra får njuta av just din sjal (alltid trevligt med kort på sjalar i olika miljöer).

Om du är "ny" i sjalarnas underbara värld - så är det här du ska titta... Här får du opartiska tips, råd och utvärderingar - av andra medlemmar på sjalbarn - om olika slags sjalar, bärpåsar, bärselar och bärstolar.

TILL SJALFÖRSÄLJARE:

Om man som sjalförsäljare recenserar sina ”egna” sjalar (som man säljer, eller har ekonomiskt vinstintresse för) MÅSTE man vara väldigt tydlig med att tala om att man är försäljare och säljer just den sjalen, alternativt inte säljer den sjalen. Detta är ett måste, då jag vill att sjalrecensionerna förblir opartiska…

Kram
Senast redigerad av April den sön nov 06, 2005 23:10, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av April
#41805
Har jag missat något märke?

Skriv det här under, så fyller jag på så fort som möjligt ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av mari_tres
#1423696
April skrev:Har jag missat något märke?

Skriv det här under, så fyller jag på så fort som möjligt ;-)

Kram
hittar inte Lana någonstans, men det kanske är samma som nån annan sjal fast med annat namn? Det är väl inte så värst många som har en heller men det verkar som om det finns en del som är nyfikna på den :wink:
Användarens profilbild
Av Nova
#1423888
mari_tres skrev:
April skrev:Har jag missat något märke?

Skriv det här under, så fyller jag på så fort som möjligt ;-)

Kram
hittar inte Lana någonstans, men det kanske är samma som nån annan sjal fast med annat namn? Det är väl inte så värst många som har en heller men det verkar som om det finns en del som är nyfikna på den :wink:
Fixat!
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... 75#1423875
#7073211
anpa skrev:Jag har en Grisefanten MT, saknar också Kleinsmekker (har den inte själv, men flera andra har ju har jag sett :D ).
Finns nu! :wink:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?