Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av fridaerix
#1177755
Jag fick min sjal i gåva av en vän när min Vilhelm var nyfödd. Hade aldrig använt en sjal förut, men blev förälskad med det samma! Jag förstår inte hur jag alls klarade mig utan sjal till min dotter.
Jag har aldrig provat en trikåsjal, men jag tycker att denna sjalen är nog mjuk och elastisk för att bära en nyfödd i. Nu väger han 6 kilo och är lika bra än.
Jag har inte mäskt att den förändrats något efter tvätt, har till och med torktumlat den i någon minut för att den skulle torka fortare, då blev den lite extra mjuk också!
Av ninen
#1180009
fridaerix skrev:Jag fick min sjal i gåva av en vän när min Vilhelm var nyfödd. Hade aldrig använt en sjal förut, men blev förälskad med det samma! Jag förstår inte hur jag alls klarade mig utan sjal till min dotter.
Jag har aldrig provat en trikåsjal, men jag tycker att denna sjalen är nog mjuk och elastisk för att bära en nyfödd i. Nu väger han 6 kilo och är lika bra än.
Jag har inte mäskt att den förändrats något efter tvätt, har till och med torktumlat den i någon minut för att den skulle torka fortare, då blev den lite extra mjuk också!
Vilken bra vän du har! Jag vet inte riktigt vad en eco är dock men det låter ju bra!
Användarens profilbild
Av zingo
#1180169
Är det en MAM Eco ? eller Eco wrap ?
Av fridaerix
#1203136
Det är en Mam Eco
Av fridaerix
#1203137
Världens bästa vän, sjalar är fantastiskt!
Av fridaerix
#1203140
Jag såg nu att jag visst la in detta inlägget lite fel, det var meningen att jag skulle rösta på den =)
Av sjaltokan
#1203544
Grattis och välkommen till sjalarnas värld, vilken vän du har.. :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?