Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
1
6%
3
5
28%
4
7
39%
5
5
28%
Användarens profilbild
Av April
#4955
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-D

Kram
Senast redigerad av April den tor dec 29, 2005 20:02, redigerad totalt 1 gånger.
Av Sara
#5456
Den var min första sjal och dne gjorde mig sjalfrälst!
Den är underbart lätt att få till eftersom den är gjord av trikå, och jag bar min dotter i timmar i den.
Man behöver inte heller knyta om den när man väl har på sig utan det går bra att ta ur barnet för att tex byta blöjor och sedan stoppa tillbaka barnet eller att ta på sig sjalen innanför jackan när man sätter sig i bilen för att sedan lätt och snabbt kunna bära barnet.
Den får en 4 av mig istället för en 5:a eftersom den har något kort användningtid, upp till ett halvår ungfär , men utan den hade jag aldrig vågat ge mig på en vävd sjal efteråt.
Användarens profilbild
Av Zandra
#7487
Jaha, vad kan jag säga mer än instämmer med föregående talare. :-)

Jag älskade UBW & blev sjalfrälst på kuppen.
Användarens profilbild
Av April
#16205
Inlägg från Pyron ;-) (obs! Pyron, om du vil får du gärna kopiera texten och klistra in den igen - så att din avatar kommer med)

---------------------------------------------------------------------------------------

Kan bara instämma med föregående talare.
Jag ger den en 5:a

Och jag kommer att köpa fler efter denna. :lol:
_________________
//Pyron
Användarens profilbild
Av Pyron
#16267
Kan bara instämma med föregående talare.
Jag ger den en 5:a

Den är ltt att ta på, den är mjukl och skön.
Alexandra har trivts från första stund.

Detta är min första men jag kommer att köpa fler. :lol:
Av LL
#16322
den är alltför elastisk för min smak. Att spänna istället för knyta gör faktiskt ingen skillnad. Det är själva lindandet runt kroppen som är utmaningen för en ny sjalanvändare - inte knytningen. Alltså; den som funderar på sjal ska inte välja UBW för spännets skull. Satsa på en fastare, elastisk sjal, tycker jag.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
#22238
Eftersom det är min första sjal så har jag inget att jämföra med men jag stormtrivs med min UBW.
Efter 3:e försöket fick jag sjalen lagom tight och sonen på plats och nu går det utan problem.
Jag ger den en 5:a, toppen för små bebisar (min son är knappt 2 veckor).
Malin
Användarens profilbild
Av Peterlina
#51472
Jag ger den en femma.
Min första sjal. Min favoritsjal. Min älskade sjal som jag nu ska sälja vidare eftersom killen blivit lite för stor för den.
Men den var jättebra. Lätt att lära sig, lätt att använda.
Perfekt vid shopping.
Mååånga timmars sjalbärning i denna.
Användarens profilbild
Av La Baula
#76393
Min första sjal. Den har funkat jättebra. Började när han var kanske 4-6 veckor och då fick jag inte alls till det. Det blev varmt och bökigt och trångt tyckte August. Men sen lärde sig mamma hantera den bättre och August växte lite. Vi har använder den lite fortfarande när han snart är 7 månader. Jag tycker ringarna är jätteba för att spänna till den, mycket lättare än att göra en knut. Jag ger den en 4:a, dels för att den inte funkade i början, och dels för att jag inte har något att jämföra med (bra anledning eller inte ...)
Av Gäst
#78198
Ubw sjalen var och är min första sjal (väntar och längtar efter min bebina) Jag tycker den är lätt att använada, mjuk och skön för lillen. Använder den ofta men tycker att den är lite väl elastisk, känns som att det blir lite för tajt för Ville när det är minst belastning på min rygg, så jag får hålla på och mixtra lite innan vi båda blir nöjda. Jag ger den en 4a för i det stora hela är det en mysig sjal som fått mej att upptäcka hur bra det är med sjal både för stora o små :D
Användarens profilbild
Av villelina
#78200
Ja det var jag som skrev recensionen innan men hade tydligen inte loggat in, så det kan gå :)
Användarens profilbild
Av korell
#97453
Den är skön och smidig. Lätt att använda. Tycker även jag att den är lite för elastisk. Ringarna är bra då fästningen blir helt platt, bra innanför jacka. 4 helt enkelt
Användarens profilbild
Av korell
#97454
Den är skön och smidig. Lätt att använda. Tycker även jag att den är lite för elastisk. Ringarna är bra då fästningen blir helt platt, bra innanför jacka. 4 helt enkelt
Användarens profilbild
Av Ami
#761583
+ lättknuten, sitter bra, ficka fram
- superstrechig vilket gör att bebis gungar, avlastar inte superbra

Betyg: 3

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?