Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
1
20%
4
Inga röster
0%
5
4
80%
Användarens profilbild
Av April
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-D

Kram
Senast redigerad av April den tor dec 29, 2005 20:03, redigerad totalt 1 gånger.
Av Mio
Det är den enda sjal jag provat, och jag har bara använt den i sju veckor (ända sedan lillkillen föddes), men både jag och lillkillen älskar den. Han sitter i den från morgon till kväll, och har bara provat vagnen tre eller fyra gånger.
Av Reidun
Denna sjal var perfekt under värmeböljan i somras, tunn och sval, betydligt behagligare i värmen än babybundlern. Väldigt elastisk åt alla håll så den är lätt att knyta, men det började svaja ganska ordentligt när sonen blev tyngre. Avsmalnande ändar och tunnt tyg gör att knuten blir liten o smidig. Rekommenderas!
Användarens profilbild
Av Mia
Tycker den är snygg och lagom bred och tunn.
Men den stretchar lite för mycket på längden för min smak, inget för tyngre bebisar.
Och så är den ofållad och krullar sig lätt i kanterna.
Ger den en 3a.
Av kylsbo22
Helt underbar till nya bäsar, blir dock svajig när bäsarna blir tyngre.
Jag skulle hur som helst ha den dom första månaderna vid ett till barn, så enkel och så skön. Helt klart värd att köpa.
Av MGA
Fantastisk sjal, mitt första sjalbarn bar jag i den varje dag hela första året utan att det blev det minsta svajigt (men man kan behöva knyta om den någon gång när den är alldeles nytvättad eftersom den töjer sig en del då).
Till sjalbarn nummer två (snart tre veckor) har jag även köpt en Sino, men jag föredrar verkligen Kari-Me:n eftersom den är töjbar på alla ledder (och dessutom lite bredare).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?