Aktuellt datum och tid: fre mar 05, 2021 09:12
Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia
sassa1978 skrev:Nån aning om var man kan få tag på en?
Kristina skrev:sassa1978 skrev:Nån aning om var man kan få tag på en?
De dyker upp begagnat på facebook ibland, annars släpper sjala nya färger typ 2-3 ggr/år, följ dem på facebook så håller du koll på när. Eller kolla om någon av deras återförsäljare har kvar någon.
sassa1978 skrev:Kristina skrev:sassa1978 skrev:Nån aning om var man kan få tag på en?
De dyker upp begagnat på facebook ibland, annars släpper sjala nya färger typ 2-3 ggr/år, följ dem på facebook så håller du koll på när. Eller kolla om någon av deras återförsäljare har kvar någon.
Ja där har jag koll:)
DE färger som släpptes denna gång var tyvärr inte alls i min smak...
Deviant skrev:sassa1978 skrev:Kristina skrev:sassa1978 skrev:Nån aning om var man kan få tag på en?
Du har lagt in en förfrågan i sökestråden i stora gruppen för köp&sälj av bärsjalar samt i Sjala-gruppen, förmodar jag?
sassa1978 skrev:Kristina skrev:sassa1978 skrev:Nån aning om var man kan få tag på en?
Återgå till Trikå-/elastisk långsjal
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst