Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av NinaH
#9126270
Jag köpte en Mysak-sjal för ett par månader sedan. Kände att den var i lagom prisklass för att testa om sjalbärande är någonting som passar mig och min lilla bebis. Det har det definitivt varit och nu ska vi gå över till en vävd sjal istället :)

Mysaken har funkat superbra för oss, den har kännts både stabil och mysig, men jag har retat mig på att de yttersta centimetrarna i kanterna liksom rullar ihop sig. Att stryka tyget hjälper ett tag, men snart börjar det sno sig igen. Tänkte bara höra med er som testat andra elastiska sjalar om det är så att det här är ett typiskt trikåproblem, eller om det är ett problem som hänger ihop med budgetvalet? :P Det kommer säkert att bli fler knoddar i framtiden och då vill jag nog gå tillbaka till en elastisk sjal igen.
Användarens profilbild
Av Disaia
#9150607
Jag upplevde inte det problemet med Minimundus. Det är ju också ganska billig.
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9150614
Vi har en moby och hade aldrig det problemet heller, den är också förhållandevis billig, men inte lika billig som mysak.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?