Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mly
#8522240
Vilken ska man välja, testade en tricot slen (tror jag) när dottern va liten, men nu till tvåan vill jag bära mer, har hittat båda på annons här på sb, men vad rekomenderar ni som kan?
Av Systeryster
#8522387
Jag tittar på annonsörerna, inte annonserna så där kan du vara lugn! (är lite trött och läste slarvigt...) Ska unna mig att köpa en ny sjal men är inte på det klara med vilken det ska vara...
Av Systeryster
#8522408
Jag testade Moby Wrapen (min systers) för ca tre år sen då min son var bebis (född april-08). Tyckte den var stadig och bra, inte alls svajig. Jag hade själv en tunnare trikåsjal som jag inte tyckte var ordentligt stadig tyvärr. Tricot slen har jag inte provat och är nyfiken på den, men den måste vara stadig. Har du nån erfarenhet av dem?
Användarens profilbild
Av yonohanna
#8522415
Vår mobywrap är så underbar!!
Helt galet mjuk o go, superfin. Vår dotter är 10 månader o vi bär henne i den varje kväll nästan, fortfarande.
Tricotslen hade vi en oxå, men blev inte alls lika kära.
Av mly
#8522422
Tror att det va en tricot slen som jag lånade av min svägerska, hade den bara ett litet tag men det var nog mest för att jag inte fattade det där med att bära.. Dottern var inte nöjd om jag inte rörde på mig hela tiden...
Men den va stadig, tjockt tyg och varm.
När jag försöker hitta info här verkar folk säga ungefär samma saker om de olika så jag tror att de är rätt likvärdiga...
Av mly
#8522425
yonohanna skrev:Vår mobywrap är så underbar!!
Helt galet mjuk o go, superfin. Vår dotter är 10 månader o vi bär henne i den varje kväll nästan, fortfarande.
Tricotslen hade vi en oxå, men blev inte alls lika kära.
Varför gillar ni mobyn bättre?
Användarens profilbild
Av yonohanna
#8522472
emmy_ackevik skrev:
yonohanna skrev:Vår mobywrap är så underbar!!
Helt galet mjuk o go, superfin. Vår dotter är 10 månader o vi bär henne i den varje kväll nästan, fortfarande.
Tricotslen hade vi en oxå, men blev inte alls lika kära.
Varför gillar ni mobyn bättre?
Just för de grejerna jag skrev, och de uppfyllde inte tricotslenen på samma sätt.
speciellt lenheten av tyget

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?