Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
Inga röster
0%
4
3
43%
5
4
57%
Användarens profilbild
Av April
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-)

Kram
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag är partisk eftersom jag säljer den här sjalen vill jag bara börja med :wink:

jag tycker att den är gosig och mjuk. bra att den finns i två längder. plus också för olikfärgade långsidor så att det är lättare att undvika att den tvinnas. kanterna är overlockade så de krullar sig inte. litet minus för att den finns i så få färger (fast de som finns är snygga). den är 60 cm bred och det känns ganska lagom tycker jag. funkar även som myssjal till min åttamånaders, men jag skulle inte använda den på långpromenad (tycker trikåsjal funkar bäst de första månaderna).

bild:

Bild
Av loluna
jag har oxå köpt en nyss, men har inte hunnit använda den. Tycker att den ser mysig ut, återkommer senare!
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har endast klämt på en. Den var supermjuk och gosig tyckte jag. Plus för olikfärgade kanter!!
Användarens profilbild
Av Anso
Det här ett flyttat inlägg ifrån "Droppen":

"Gillar den jättemycket, har dock inte så stor erfarenhet av sjalar.
Jag gillar mittenmärket, de olikfärgade kanterna och den är mjuk och mysig för en liten bebis.
Har burit vår son i denna från dag 1, nu är han snart 3 månader.

Lite tråkiga färger dock och jag ångrar att jag tog en beige för att vara snäll mot maken, vill ha en röööd ju" :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Eftersom jag precis har fått hem min havsgröna och bara har testat den i ett fåtal minuter kan jag inte ge ett betyg riktigt än. Hittills tycker jag dock att den verkar kanonmysig. Den är inte särskilt kinkig på åtdragningen, utan funkar även om det blir en "hafsknytning". Stort plus för kontrasterande kanter! Trikån är tjock, men verkar väldigt gosig! Därifrån jag köpte min fanns det bara 5,4-meters, och den verkar lite väl lång (jag är ca 160 cm och 60 kg), vi får se om jag gör nåt åt det eller om jag står ut med stor knut och mycket svans.
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Den är härligt mjuk och skön. Lätt att trä på sig. Rekommenderar den!
Synd att J växte ur den för snabbt bara. :(
Användarens profilbild
Av snisk
Min första sjal, flitigt använd från att Sture föddes. Nu använder vi den mest kyliga kvällar och hemma om han ska sova. Använder istället Sino som "dag- och ut&gå-sjal".

+
mjuk och gosig, härlig tjock trikå
finns in kort längd 4.6 m, passar mig som är kort - fast det var svårt att hitta, så jag fick köpa en röd för det var den enda som fanns kvar

-
töjer sig rätt så mkt, fast den drar ihop sig igen i tvätten
väldigt varm på sommaren
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?