Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jojohanna
Jag fick hem en fin minimundus trikåsjal i veckan, jätteglad och förväntansfull inför användning, bara tiden kan gå lite fortare och bli oktober så bebis kan komma ut:)

Men då jag bara har en met tai, en tysk bärpåse av något slag och en indisk långsjal är jag lite osäker på längden. Köpte den som var 4 meter och någonting. När jag skulle provknyta tyckte jag att stumparna som blev över, så att säga, var lite väl korta. Men kanske är det bara för att de på mei taien är så himla långa när man knytit klart. Och så har jag ju magen också..

men i alla fall, gör det något om det inte finns så mycket marginal i ändarna? Någon som har några erfarenheter. Frågan kanske är flummig..?
Av Jos
Jag har just en sån sjal, och tycker inte den är för kort. I början var det inte mycket ändar över, men det berodde på att jag knöt för löst, när jag drar åt bättre blir det mer över.

Nu vet jag ju inte hur storväxt du är, men rimligen har du en rätt rejäl mage just nu. ;-) När bebisen fötts och om du drar åt ganska stadigt tror jag inte du kommer tycka sjalen är för kort. Du kan ju även ha knuten bak om du vill.
Av Jos
Jag har just en sån sjal, och tycker inte den är för kort. I början var det inte mycket ändar över, men det berodde på att jag knöt för löst, när jag drar åt bättre blir det mer över.

Nu vet jag ju inte hur storväxt du är, men rimligen har du en rätt rejäl mage just nu. ;-) När bebisen fötts och om du drar åt ganska stadigt tror jag inte du kommer tycka sjalen är för kort. Du kan ju även ha knuten bak om du vill.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?