Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Prissättning, fel på min vara, ris/ros osv.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#585488
Glöm inte att kontakta moderator om det är några problem vid en affär.
Det gör det lättare för oss att ge sannare svar när vi får frågor som tex "Vågar jag handla med henne"
Beröm och tack får ni gärna hålla till detta forumet för det är ju trots allt mycket övervägande positivt här! och de meddelandena skulle inte få plats i våra inkorgar. :wink: :heart:
Användarens profilbild
Av guldmane
#701488
Jag skulle vilja ge ett tips också. Om det är en säljare som skrivit många inlägg så är det en bra idé att söka på dennes inlägg. Många gånger kan man faktiskt hitta gammal information om den aktuella sjalen. Tex var sjalen är köpt, bilder, pris, etc.
#7655654
Påminner! Kolla hellre en gång för mycket än för lite. Är det en person som endast "hänger i köpdelen" och verkar sälja massor av samma sak, kanske man ska tänka sig för (hellre en gång för mycket än för lite).

Kram
#8230968
April skrev:Påminner! Kolla hellre en gång för mycket än för lite. Är det en person som endast "hänger i köpdelen" och verkar sälja massor av samma sak, kanske man ska tänka sig för (hellre en gång för mycket än för lite).

Kram
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?