Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Prissättning, fel på min vara, ris/ros osv.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av honungsmarmelad
#8756766
p_sarah skrev:En original (smal, köpt här) och en purple på väg från Norge! :vågen: Båda 5,2:or så inte min sambo känner sig utanför oc hjag kan ge illusionen av att de är till oss båda ;)
Köpte du den purple jag tipsade om på den norska sidan eller köpte du en direkt från Elleville?
#8756774
p_sarah skrev:
tjoffsann skrev: Men det kan lätt bli lite konstigt med budandet på billiga sjalar! En annan här och jag tänkte för nån vecka sen likadant och budade på 2 jättebilliga indios. Jag var ute efter en i de längderna men inte i de färgerna så la bud som jag aldrig trodde på. Sen la hon den andre sjalbarnaren ett till lågt bud på den ena för att hon tänkte att jag skulle kunna testa den för det priset (såg inte att det var jag som hade budat). Det slutade med att vi fick en var :D som vi inte visst om vi ville ha :roll: Men just nu är båda här och de verkar toppen till att bära liten på ryggen :tumup:

Haha, såg inte ditt inlägg :Hahaa:

/En annan

;)
:D
Av honungsmarmelad
#8791216
p_sarah skrev:
honungsmarmelad skrev:
p_sarah skrev:Ellevill Zara original EV, 4,7 m. Utrop 600 kr, så inget superklipp kanske.

http://www.tradera.com/vavd-barsjal-ell ... _151490005
Särskilt inte med tanke på att ellevill rear ut dem.
De är slut ;)
Såg det när jag kollade nu. Bara färgerna jag gillar kvar! Nu ska jag bara hem och fjäska för sambon. (Vilken tur jag har som har så muppig smak!)
#8796975
Ergo denim (synd att jag själv inte kan motivera köp av sele för tycker den här är snygg :wink: ) Tror t om det ingick tillbehör..

http://www.tradera.com/barsele-ergo-sel ... _151883466
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?