Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har ju haft en meckig liten Axel kille i ryggsäck hoppat sig ur den.

Jag började att träna på olika sorters omsluten-X på ryggen men det tar på tok för mycket tid för att jag ska göra det var gång jag ska slänga upp honom på ryggen ..:).. men så i veckan hade han geggiga stövlar o gallisar på sig, jag ville inte att sjalen skulle bli onödigt skitig :) så jag knöt upp honom som när han var liten med bara under rumpan inte kors om benen o han kommer ingenstans :o :lol:.

Han sitter som en smäck o det går ju utmärkt att avsluta med tibitansk-avslut , tyget sitter jätte bra om rumpan o det går så snabbt att få upp honom o framför allt ner honom :) ...ville bara tipsa för er som har samma problem ;)
    Användarens profilbild
    Av EmilsMamma
    trollmamma skrev:jag knöt upp honom som när han var liten med bara under rumpan inte kors om benen o han kommer ingenstans :o :lol:.
    Hur då "bara under rumpan", jag förstår inte :?
    Användarens profilbild
    Av trollmamma
    När Axel började komma upp på ryggen klagade han on man korsade sjalen under rumpan så jag bara under o korsar bed benen "under sjalen"

http://www.mamatoto.org/Default.aspx?tabid=153 kolla här hon gör precis så det är tydligen tibetansk helt o hållet !! Jag misstänker att dem har ju "bundna .. vad det nu heter o då är det svårt att korsa mellan benen .. om du hänger med i min förklaring :)
    Användarens profilbild
    Av EmilsMamma
    Hm, nu tror jag att jag förstår. Du har alltså hans ben emot din rygg, inget tyg emellan? Efter korset så drar du tyget utanpå hans ben även på tillbakavägen?

Det ska jag prova :lol: , jag upplever ibland att tyget som går mellan min rygg och Emils ben gör att det trycker på min rygg. Emil är ju inte så stor än, bara 69 cm lång.
    long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?