Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Liten Leo
Hur länge bör man bära bebis i groda?
Alltså när är det ok ätt låta benen hänga ut?
Beror det på ålder eller på längd/vikt?
Beror det också på bärdon?
:mitvit:
Användarens profilbild
Av Cayenne
benen är ju alltid i grodpossition. När du vill ha dem utanför sjalen, är när du tycker det känns bättre. JAg har bara haft benen innanför de alldra första veckorna.
Av Liten Leo
Cayenne skrev:benen är ju alltid i grodpossition. När du vill ha dem utanför sjalen, är när du tycker det känns bättre. JAg har bara haft benen innanför de alldra första veckorna.
Ja, det är ju sant... :oops:
Men då vet jag att det är ok att hänga ut benen nu.
Känns lite trångt och knöligt att ha allt innanför när han börjar bli så stor... 8)
Snart tre månader och ca 6,5 kg.. :shock:
Användarens profilbild
Av milimani
Liten Leo skrev:
Cayenne skrev:benen är ju alltid i grodpossition. När du vill ha dem utanför sjalen, är när du tycker det känns bättre. JAg har bara haft benen innanför de alldra första veckorna.
Känns lite trångt och knöligt att ha allt innanför när han börjar bli så stor... 8)
Alexander e ju född dan innan din pojk och har suttit utanför sen han var ca 1 månad. Inga problem.
Av Liten Leo
milimani skrev:
Liten Leo skrev:
Alexander e ju född dan innan din pojk och har suttit utanför sen han var ca 1 månad. Inga problem.
:tumsup:

...jag är kanske lite hönsmamma... :oops:
Användarens profilbild
Av milimani
Liten Leo skrev:
milimani skrev:
Liten Leo skrev:
:tumsup:

...jag är kanske lite hönsmamma... :oops:
Det är jag med :D
Användarens profilbild
Av lillvilda
vi bar med benen innaför den första månaden lr så. sen tyckte jag han blev så röd vid fotleden när han satt med hela tyngden på foten. Bara man lägger tyget knäveck till knäveck så belastar det inte bebisens ryggrad vad jag har förstått så de kan sitta med benen utanför.
Användarens profilbild
Av emelie
Oliver hade benen utanför krysset från början, men med smokingbältet draget ner över fötterna. Sen vek jag in kanten så att att fick stöd för fötterna underifrån också (eeh... hänger du med? luddigt förklarat känner jag :wink: ) o satt i groda fast med benen ut. Så hängde ala BabyBjörn gjorde han aldrig.

Jag försökte ha hela honom innanför en gång, första sjalningen. Han blev riktigt arg. Provade benen utanför - mkt nöjd bebis som älskade sjalen.
Jag bar i moby i början.
Av Liten Leo
emelie skrev:Oliver hade benen utanför krysset från början, men med smokingbältet draget ner över fötterna. Sen vek jag in kanten så att att fick stöd för fötterna underifrån också (eeh... hänger du med? luddigt förklarat känner jag :wink: ) o satt i groda fast med benen ut. Så hängde ala BabyBjörn gjorde han aldrig.

Jag försökte ha hela honom innanför en gång, första sjalningen. Han blev riktigt arg. Provade benen utanför - mkt nöjd bebis som älskade sjalen.
Jag bar i moby i början.
Ja, jag tror jag fattar! Låter som en variant som lillebror skulle uppskatta :D Får testa den :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?