Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Poppido
Hur gör ni? Jag har burit med långsjal på ryggen och då tar jag sjal å bebis på en å samma gång å hivar upp.
Gör ni lika med MT? eller knyta midjebandet först å sen....? Ja, som sagt hur gör ni?
Användarens profilbild
Av diddeldi
knyter midjebandet först, sen upp med barnet och så drar upp sittdelen och knyter :D
Användarens profilbild
Av Poppido
diddeldi skrev:knyter midjebandet först, sen upp med barnet och så drar upp sittdelen och knyter :D
Du fick det att låta himla enkelt... :wink:
Får väl göra ett försök men jag förstår inte hur jag ska lyckas få upp sittdelen medans jag balanserar Markus på ryggen... :hmm:

men som sagt, jag ska göra ett försök eller åtta så återkommer jag :)
Användarens profilbild
Av Poppido
Bild

Första försöket. Inte allt för illa pinkat. Med lite finslip blir det nog bra :vågen:

Det rev skönt med Markus hårdbrödmacka på ryggen kan jag säga...
Av Ponyo
Jag sätter MTn i fåtöljen, knäpper på midjebältet (jag har en hybrid), drar upp axelbanden och Ville på ryggen och knyter. :D
Av suramin
Jag "höfthoppar" som de visar med ergon på dvdn som följer med. Alltså knyter runt midjan fast på höften, viker upp mtn runt bebisen och med ett stadigt tag om axelbanden hoppar jag och drar så att hon hamnar på ryggen. Det funkar bara man ser till att ha ett rejält tag om bägge axelbanden.
Användarens profilbild
Av diddeldi
du kan :vågen:

vad gäller att få det att låta enkelt så blir det det efter ett tag :wink: . se till att barnets ben är ordentligt utbredda och med knäna högt så är det lättast, och så håll alltid ena handen på barnet så att det inte kan ramla. man kan träna framför en spegel eller med mjukt underlag. eller både och :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?