Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Hej hopp! Idag fick jag hem min första bärsjal, en skrynklig chokladgås! Yiiihaaaa! :D

Nu till min fråga: Små nyfödingar ska ha fötterna innanför sjalen har jag fattat det som, kan någon beskriva och gärna visa med några bilder hur bebben ska sitta i sjalen (omslutet kryss)? Det är just fötterna som jag funderar över...

Tack på förhand! *kram*
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Spännande med sjal!

Om du tittar på Sjalbarns första-sida, under knytinstruktioner. Där kan du välja trikåsjal och X omslut 2, eller vad det nu heter :lol: Mage mot mage i alla fall. Du kan knyta gåsen på samma sätt, men det blir ju lite svårare att få det bra när inte tyget är stretchigt, men du lär dig snart hur hårt du ska göra :wink:

Annars måste inte benen vara innanför. Om du knyter ett vanligt omslutet X, som man knyter med vävd sjal, så blir ju fötterna utanför, men bara du ser till att knäna hamnar högre, eller i alla fall lika, som rumpan, så går det bra ändå!

Lycka till Och testa gärna med en docka eller nalle eller så i förväg :wink:
Användarens profilbild
Av Annika E
Tack för svaret! Jag har testat med en nalle nu ikväll. :-)

Om någon har bild på en nyföding i sjal så länka gärna hit så jag kan kolla hur det ska se ut.

Kram!
Användarens profilbild
Av jag71
www.babyheaven.se finns det bilder på mina små när dem sitter som små grodor. Det är under knytinstruktioner och där under tvillingknytningar och så borde det vara xomslut2.
Där är mina små 15 dagar gamla och jag tror inte att O hade passerat 2,4 kilo och A vägde inte över 3 kilo så dem är ju ganska pluttiga.

kan någon förstå att dem fyller två år på fredag?!
Användarens profilbild
Av Annika E
Åh, tackar! Nu vet jag hur det ska vara. Bara att öva och invänta bebben. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?